האם חובה לשים "שאלות ותשובות" בדף נחיתה? - Sapir Benda Design

האם חובה לשים "שאלות ותשובות" בדף נחיתה?

כשלקוחות שלנו שואלות אותנו שאלות בזמן שיחת היכרות / שיחת ייעוץ, לגבי אחד השירותים שלנו, או התהליך שאפשר להמשיך איתנו.. אין דבר כזה שאלות מטופשות, והכול לגמרי לגיטימי.
להיפך, אנחנו אפילו שמחות שהן שואלות, כי זה רק אומר שהן מתעניינות, ורוצות לדעת עוד!

הבעיה מתחילה כשהלקוחה שואלת את השאלות האלו ואנחנו לא לידה כדי לענות ולספק את התשובה. כמו לדוגמא… בדף נחיתה 🙂
בדף נחיתה, הן נחשפות לשירותים שלנו לפני שהן נחשפות אלינו. כלומר, דף הנחיתה צריך לתפקד ממש כמו איש המכירות שלנו, באופן וירטואלי 24/7 וגם – חלק מהתפקיד שלו זה לענות לכל שאלה שעלולה לצוץ ללקוחה הפוטנציאלית שלנו, כשאנחנו לא נמצאות שם לענות לה.

ולכן, החלק של “שאלות ותשובות” הוא קריטי וחשוב בדפי נחיתה שלנו כי כל דבר שהלקוחה שלנו עלולה לחשוב לגבי השירות, לגבי האמון שלה בנו, לגבי האחריות והחזרים כספיים… הכול צריך להופיע שם, שחור על גבי לבן.

רק הדבר הזה בלבד יכול ליצור לשני הצדדים – גם לנו וגם לה, את השקט הנפשי לקראת התהליך את המחויבות האמיתית לתוך התהליך ובשורה התחתונה – לקוחה איכותית ומדויקת!

זה רק אחד מהדברים המופלאים שאנחנו עושות יחד בפגישת “זיקוק” לניסוח התוכן של דף הנחיתה, אנחנו יושבות יחד ומנתחות את הלקוחה האידיאלית, מבינות אילו שאלות יכולות לצוץ לה כאשר היא נתקלת לראשונה בדף הנחיתה שלנו, וכמובן – גם עונות על כל שאלה באופן המפורט והייחודי לך.

תרגיל מצוין שיכול להיות לך בינתיים, שאני גם מסבירה אותו קצת יותר לעומק בקורס הדיגיטלי שלי לדפי נחיתה, הוא לקחת איתך מחברת לכל שיחת היכרות עם לקוחה חדשה, ולרשום לעצמך את השאלות שהיא שואלת בשיחה.
ככה תדעי מה מטריד אותן, מה עולה להן, לא תמיד השאלות שעולות לנו בראש הן השאלות של הלקוחות שלנו.
זה דורש מאיתנו ממש להיכנס לנעליים שלהן, ולא תמיד זה כזה פשוט.
מתוך השאלות שעולות בשיחות, בחרי לך עד 10 שאלות שחוזרות על עצמן, וכאן זה ההחלטה שלך:
או להדגיש את התשובות בדף הנחיתה ובשיחה כבר מבעוד מועד
או להכניס את התשובה לסקשן של "שאלות ותשובות"

התרגיל הזה הוא ממש מתנה כי את פתאום תגלי אם יש שאלה שכל הזמן חוזרת על עצמה, כמו למשל "כמה זה עולה", "מה אני מקבלת", וכו' – וזה פתאום ישקף לך נקודות שאת לא מבהירה מספיק ללקוחות הפוטנציאליות שלך, כנראה כי לך זה מובן מאליו אבל להן לא 🙂

בהצלחה!
אני אשמח שתשתפי אותי אחרי שאת עושה את התרגיל ומגלה תגליות חדשות 🙂
ספיר בנדה

אולי יעניין אותך גם...