איך תדעי שהעסק שלך מוכן ליום שאחרי? - Sapir Benda Design

איך תדעי שהעסק שלך מוכן ליום שאחרי?

על אף שאנחנו כרגע בשבוע השלישי למלחמת חרבות ברזל,
אני מבטיחה לך – שהיום שאחרי יגיע.
ויותר מזה,
ההיסטוריה הוכיחה לנו לא פעם שאחרי מלחמות –
מגיעה תקופת שגשוג ופריחה כלכלית.

ממש כמו סכר שדואג לשמור כמויות של מים במקום אחד –
ככה הוא ייפרץ בעוצמות ובחוזקה ברגע שהמלחמה תהיה מאחורינו
וכל המים ש"נתקעו" במקום אחד פשוט יתחילו לזרום בכמויות אדירות.

ולכן, כשאנחנו רגע מנסות לדמיין את היום שאחרי –
האם העסק שלך ערוך למצב שבו יש נהירה של לקוחות?
האם העסק ערוך לכך שהרבה מאוד אנשים יצטרכו בבת אחת את השירותים והמוצרים שאת מציעה?

בואי נראה איך אפשר לבדוק את זה:
כדי שנוכל להתמודד עם מסה של לקוחות,
נצטרך לשכפל את עצמנו – כי עד היום אולי עבדת עם x לקוחות
ואחרי המלחמה יכול להיות שזה יהיה פי 2 ואולי אפילו פי 3.

לכן, נצטרך לשכפל אותך במידה מסוימת.

מה יעזור לך במשימה השכפול?

  1. יצירת תבניות מוכנות למייל של מיילים שאת מוציאה באופן קבוע
  2. אוטומציות של מיילים לאחר הרשמה למוצרים חינמיים או שירותים בתשלום
  3. בניית דפי נחיתה שימכרו עבורך 24/7 עם חיבור של כל אחד מהם לאוטומציה
  4. יצירת הודעות אוטומטיות בוואטסאפ שלך ללידים חדשים ומתעניינים
  5. כתיבת הצעת מחיר מעוצבת שתואמת למיתוג ומציגה את סל השירותים שלך בצורה הכי בהירה וברורה לכל לקוח/ה שנכנס/ת בדלת.
  6. הקמת אתר המציג כתבות בבלוג שרלוונטיות לקהל היעד שלך / פורטפוליו של עבודות שלך / הפנייה יצירת קשר איתך ישירות ואודות עלייך – כדי לחזק לכל לקוח מתעניין את הבחירה דווקא בך

הסתכלי על הרשימה ובדקי את עצמך –
איפה (והאם) חסר לך כרגע משהו שאפשר לשפר?

בואי נעבור שלב שלב כדי לפרק את זה למשימות ישימות:

  1. יצירת הודעות אוטומטיות בוואטסאפ:
    כמובן שכבר יצרתי על כך הדרכה ממש קלילה לגבי וואצאפ ביזנס, שאתן כבר יודעות שיש לי קראש עליו >> כנסו לסרטון

  2. תבניות מוכנות למייל:
    אוטומציה הכי פשוט וקלה שאפשר להכין והיא גם היעילה ביותר.
    תבניות מוכנות במייל זה משהו שמקל עליי באופן אישי כבר המון זמן, כי כל מייל שיוצא שחוזר על עצמו (לדוגמא "תודה שהשארת פרטים באתר" או "הצעת המחיר מחכה לך בפנים"), בעצם כבר מוכן לי מראש 🙂
    רוצה שאכין לך הדרכה קצרה על כך? כתבי לי בתגובה למייל 🙂
  1. בניית דפי נחיתה שימכרו עבורך 24/7:
    אם עדיין אין לך דפי נחיתה בעסק, או שיש לך רק לחלק מהמוצרים – אני מציעה לבחון:
    – האם דפי הנחיתה הקיימים שלי עובדים בשבילי, או שכרגע הם לא מביאים לי לידים ויש צורך בשיפור הדף?
    – במידה ואין דפי נחיתה כלל, האם אני יודעת ליצור את זה מ-0? האם אני יודעת לכתוב דפי נחיתה בצורה שתביא אליי לקוחות ותמכור את השירותים שלי?
    את כל זה אני מלמדת בשני קורסים דיגיטליים שזמינים לך עכשיו ב-30% הנחה (קוד קופון: ISRAEL)

  2. אוטומציות של מיילים לאחר הרשמה:
    כאן אנחנו צריכות להיעזר במערכת סמוב (או מערכת דיוור אחרת שאת רשומה אליה), כדי ליצור אוטומציה לכל מי שנרשמת בדף נחיתה קיים שלך – כמו למשל, במידה ויש לך דף נחיתה של מוצר מגנט – לאחר ההרשמה בטופס, הלקוחה תקבל ממך מספר מיילים באופן אוטומטי שיניעו אותה לרכישת מוצר גדול יותר.
    את כל זה אני מלמדת כמובן בקורס "עושות אקזיט" שהוא חלק מהבאנדל בהנחה.

    אם עדיין לא נרשמת למערכת דיוור, אני ממליצה בחום על מערכת סמוב:
  • דרך סמוב, את יכולה להקים תשתית עוצמתית לעסק שלך הכוללת: רשימות תפוצה, דיוורי מייל וסמסים (וגם וואצאפ!), אוטומציות שעובדות עבורך, דפי נחיתה שיווקיים ומכירתיים, וגם – קורסים דיגיטליים.
  • דרך סמוב, את יכולה לבנות את כל דפי הנחיתה שלך, להוציא מיילים אוטומטיים וידניים או לתזמן ניוזלטר מתי שרק תרצי.
  1. הצעת מחיר מעוצבת:
    איך אני אוהבת הצעות מחיר.
    הצעת מחיר היא לרוב שלב ההתקשרות הראשונית בין לקוח פוטנציאלי לבינינו (כבעלות העסק), ולכן היא גם זו שתשאיר את הרושם הראשוני החשוב כל כך להמשך. יצירת הצעת מחיר אפקטיבית, מעוצבת וממותגת, כזו שמשאירה את הלקוח עם תחושה של ביטחון ואמון בתהליך כולו, בנו ובעצמו – היא חיונית, ולאחר שיש לנו את התוכן המנצח בהצעה, אנחנו נצליח להשיג את המטרה באמצעות עיצוב נכון ומדויק.
    הצעת המחיר היא אחד הכלים המדהימים ביותר העומדים לרשותך, וכשהיא עשויה כהלכה ומעוצבת “וואו” – היא לא רק תקדם סגירת יותר עסקאות, אלא גם תגביר את הסיכויים לסגור עסקאות יותר רווחיות.
    רוצה להתייעץ איתי לגבי עיצוב הצעת המחיר שלך, או שנעצב לך יחד את הצעת המחיר הכי ממותגת ואסתטית שיש? כתבי לי או מלאי את הטופס של "יצירת הקשר" באתר 🙂

  2. האתר התדמיתי שלך נועד כדי לחזק לכל לקוח מתעניין את הבחירה דווקא בך.
    איך זה קורה? על ידי אודות עלייך והיכרות איתך, על ידי כתבות בבלוג שרלוונטיות לקהל היעד שלך, על ידי פורטפוליו של עבודות שלך והצגת סל השירותים שלך בצורה ברורה.
    אני ממליצה לא לחכות ליום שאחרי כדי להתחיל את האתר, כי כמו שאמרתי – אני מאמינה שהיום שאחרי יהיה ממש כמו סכר שנפרץ בעוצמות ותהיה נהירה מחודשת של לקוחות לעסק שלך.
    לכן, ממליצה בחום להכין את התשתית לכך, וכאן מתחילים.


כמובן שיש עוד המון דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת, בין היתר כמו –

  • הגשת חשבוניות בזמן לרו"ח – ולא לחכות ליום שאחרי
  • סידור שולחן העבודה והמשרד בצורה נעימה – במיוחד אם המשרד נמצא בממ"ד ונאלצתן להפוך את הממ"ד לחדר שינה נוסף
  • יצירת קישורים מסודרים (ב-Calendly למשל) לקביעת פגישות באופן אוטומטי
  • יצירת חתימת מייל שיווקית ומיוחדת
  • חיבור לחשבוניות אוטומטיות כדי שלא תצטרכי להוציא אחת אחת באופן ידני

ועוד…

אבל החלק המעודד כאן, זה שכאן מדובר בפעולות שאת יכולה לעשות באופן עצמאי ואין צורך באיש מקצוע אחר / נוסף, רק צריך לנעוץ אותן ביומן 🙂

אסיים עם חיבוק גדול, המון אהבה ותפילה מהלב
שכל החיילים שלנו יחזרו הביתה למשפחותיהם בריאים ושלמים
גם בגוף וגם בנפש,
שכל החטופים והנעדרים יחזרו הביתה למשפחותיהם בריאים ושלמים
גם בגוף וגם בנפש,
ושהמדינה שלנו תדע ממש בקרוב ימים יפים, מרגשים, טובים ומשמחים.
אמן.

אוהבת,
ספיר בנדה

אולי יעניין אותך גם...