לא מגיעים לקוחות או פניות מהאתר שלך? - Sapir Benda Design

לא מגיעים לקוחות או פניות מהאתר שלך?

לא מעט פעמים אני שומעת מלקוחות שלי את המשפטים:
"אין לי בכלל לקוחות מהאתר, אין לי פניות, הוא סתם שם!"

היי אהובה, אם בחרת לקרוא את הפוסט הזה, יכול להיות שגם את מכירה את התופעה שיש לך אתר, ואולי הוא אפילו מתוחזק ומעוצב והכול נראה מעולה –
אבל אין פניות? לא מגיעים משם לקוחות?

איגדתי עבורך 5 דרכים בשבילך ליישום פרקטי באתר, ואני ממש מקווה שכשתתחילי ליישם אותם – את באמת תראי את השינויים!

1. בלוג מקצועי

אני פחות מאמינה במיתוס שאנשים כבר לא קוראים בלוגים. אני מוצאת את עצמי מחפשת כל הזמן מידע ברשת, ותוך כדי מגיעה לכל-כך הרבה בעלות עסקים חכמות, מלאות בידע וקולעות למה שאני צריכה. החל ממתכונים, תחומי עניין שונים, ועד להסברי עומק בתחום המקצוע שלי. אל תזלזלו במאמרים מקצועיים, והשקיעו בהם את מירב הידע והניסיון שלכן כמו שאתן משקיעות בכל פוסט כאן באינסטגרם. הבלוג מהווה עוגן דיגיטלי עם כל החומר המקצועי שיש לכן לתת, גם אם יום אחד לא יהיה פתאום אינסטגרם 🙂

2. יצירת קשר שבאה לקראת הלקוח/ה

מכירות את העמוד היבש הזה של "צור קשר"? תמיד הוא נראה אותו דבר תמיד הוא מכיל את אותו טופס של "שם מייל והודעה" ובדרך כלל אפילו בלי הנעה לפעולה כלשהי… אני חושבת שקצת מאסנו ביצירת קשר בנאלית שקוראת להשארת הודעה ופרטים ומישהו יחזור אליי מתישהו. בואו לקראת הלקוחות שלכן ותעשו עמוד יצירת קשר קצת יותר מתחשב וחושב קדימה על מה שהן צריכות באמת: אפשרו להן לבחור את השירות עליו הן רוצות לדבר איתכן אפשרו להן בחירה איך לחזור אליהן – טלפון או מייל אפשרו להן לבחור מתי נוח להן שתתקשרו. עוד דבר קטן ואולי נשמע שולי אבל בעיניי, זה ההבדל האמיתי בין אתר מושקע עם אדם אמיתי מאחורי, לבין אתר בנאלי שלא מתוחזק: במקום הואלידציה הקטנה והבנאלית שכולנו מכירות, מן שורת טקסט קטנה מתחת לטופס שאומרת “הפרטים נקלטו”, אני בעד שתשקיעו בדף תודה לאחר מילוי הטופס. כן, דף שלם שהלקוחות שלכן יעברו אליו לאחר מילוי הטופס ולחיצה על כפתור השליחה. דף שלם שנועד כדי להגיד להן תודה רבה, מתי אתן מתכוונת לחזור אליהן לשיחה, ואולי אפילו להציע להן מתנה חינמית 🙂

3. ליצור בהירות לגבי – מה את עושה?

כשמדובר באתר, עבור לקוח/ה חדש/ה, יש לנו פחות מ-3 שניות להעביר מסר. המסר צריך להיות “מה את עושה?” = מה העיסוק, איך את יכולה לעזור לי כרגע במה שאני מחפשת? ברגע שנכנסים לאתר חייבים לקלוט במיידי במה את עוסקת, ולכן עמוד הבית בכלל והבאנר הראשי בפרט חייבים להעביר את המסר הזה מאוד מהר, וכן גם שאר האתר שלך. איך מעבירים את המסר הזה? (יש כל כך הרבה דרכים, וזאת אמנות בעיניי בפני עצמה, ולכן לא הייתי ממליצה לעשות את זה לבד אלא להתייעץ עם אשת מקצוע או לעשות זאת יחד איתה. אבל על קצה המזלג -) דרך הצבעוניות שבוחרים דרך שילוב המיתוג שילוב האלמנטים של המותג שימוש בציטוטים, מילים ומשפטים שמדברים בתחום העיסוק שילוב סרטונים ויזואליים או תמונות שמעבירות את מה שהלקוחות שלך מרגישים

4. אודות עלייך

בעיניי, האודות עלייך צריכים להיות ממוקדים לעיסוק שלך. אודות באתר לא אמורים להיות קורות חיים שנגלל ונגלל אחורה בחייך. חשוב להיות ענייניים. כתבי את האודות בצורה כזאת שכוללת את הלימודים, ההכשרה, הניסיון, ההתמחות והידע שצברת לאורך הזמן שאת בתחום העיסוק הזה. לצד זה, הכניסי גם נימה אישית: עם מי את אוהבת לעבוד? איך הבנת שבתחום הזה את רוצה לעסוק? מתי היה הרגע שבו ידעת שאת נמצאת בשליחות? הנימה האישית הזו היא הקול שלך, מעבירה את האנרגיות שלך ומאפשרת חיבור אמיתי איתך.

5. לאגד בפנים דפי נחיתה

אתר צריך לאגד בתוכו את כל הנכסים הדיגיטליים של העסק שלך = או במילים אחרות, את כל הדרכים שבהן אפשר לקבל ממך שירות / מידע / יצירת קשר / חיבור אלייך. לכן, דפי הנחיתה חייבים להיות בתוך האתר. איך עושים את זה? אופציה ראשונה – שהם ייבנו מלכתחילה באותה פלטפורמה כמו האתר אופציה שניה – שהם פשוט יופיעו כלינקים בתפריט הראשי. טיפ קטן ממני – להכניס כבר בעמוד הבית סקשן שמספר על השירות ומפנה לדף הנחיתה הרלוונטי.

ממש אשמח אם תספרי לי בתגובות כאן או בהודעה פרטית, האם חידשתי לך ומה את הולכת לעשות אחרת מעכשיו באתר שלך 🙂
ואם אין לך אתר עדיין, אני ממש אשמח שנדבר ונתחיל יחד לקדם אותך ולמצב אותך ברחבי הרשת!
קליק כאן ותוכלי לראות את כל הפרטים על התהליך

אולי יעניין אותך גם...