3 סימני אזהרה לכך שדף הנחיתה שלך לא ממיר כמו שהוא יכול - Sapir Benda Design

3 סימני אזהרה לכך שדף הנחיתה שלך לא ממיר כמו שהוא יכול

אני עושה מאות שיחות היכרות בשנה עם נשות עסקים שמגיעות אליי ממש מתוסכלות ומיואשות מדפי נחיתה "שלא עובדים".

יש כאלו שהגיעו אחרי ששילמו 10,000 ש"ח לחברת פירסום ממולחת ויש כאלו שהגיעו אחרי שהשקיעו את כל זמנן היקר במשך חצי שנה או אפילו 10 חודשים…
יש כאלו שהשקיעו 1000 ש"ח במבצע זריז של דף נחיתה ב-24 שעות, ויש כאלו שקנו טמפלט וחשבו שזה פשוט יהיה הדבר הכי קל בעולם.
כל אחת עם סיפור משלה – כואב בכיס, בנפש ובגוף – אך תמיד עם אותן מסקנות שחוזרות על עצמן.

אז היום אני כותבת לך את הפוסט הזה כדי שתוכלי לבדוק האם גם את צריכה לעשות שינויים כלשהם בדף הנחיתה שלך כדי שיממש את הפוטנציאל שלו, ושלא תרגישי יותר שדף הנחיתה "לא עובד".


הנה 3 סימני אזהרה לכך שדף הנחיתה שלך לא מממש את הפוטנציאל ולא ממיר כמו שהוא יכול:

  1. יש לך אתר תדמיתי – וממנו מגיעים יותר לקוחות / יותר פניות מאשר מדף הנחיתה
  2. לקוחות מתעניינים מעדיפים לפנות אלייך דרך וואצאפ / אינסטגרם ואף אחד לא משאיר פרטים בטופס שמופיע בדף נחיתה (ורשימת התפוצה שלך לא גדלה)
  3. כל מי שמשאיר לך פרטים בטופס ומגיע לשיחת ההיכרות איתך – שואל אותך דברים שכבר מצויינים בדף הנחיתה שלך אבל איכשהו כולם מפספסים את המידע החשוב

אם ענית "כן" לאחד מהסעיפים האלו,
כנראה שיש כל מיני דברים חשובים שצריך לשנות בדף הנחיתה שלך –
זה יכול להיות בתוכן / בעיצוב / בחוויית המשתמש / במבנה…

אני מזמינה אותך לסדנת "למה הדף שלי לא ממיר?!"
שבה אלמד על 10 הטעויות הנפוצות ביותר בדפי נחיתה לא ממירים, ויחד נבין איך לשלב את זה פרקטית לדפי הנחיתה שלך 🖤

מצטרפת אליי?
10 הראשונות נהנות מכרטיס לסדנה ב-49 ש"ח ונשארו מקומות בודדים לפני שהמחיר עולה!
לחצי כאן לכל הפרטים ושריון מקום

אולי יעניין אותך גם...