איך תדעי שדף הנחיתה באמת מתאים למיתוג שלך? - Sapir Benda Design

איך תדעי שדף הנחיתה באמת מתאים למיתוג שלך?

אני רוצה לדבר איתך על נושא שמאוד נוגע לליבי – וזה ההתאמה בין דפי נחיתה לבין המיתוג שלנו בעסק.
כמו שאת כבר יודעת ואני מדברת על כך המון – מיתוג הוא לא רק לוגו.

מיתוג הוא ממש כל הפנים של העסק והוא מכלול עצום:
החל מהצבעוניות הקבועה שנשתמש בה, הפונטים, האלמנטים הצורניים, הדקויות, התוכן והשפה שנבחר להשתמש – הכול (יחד עם הלוגו) מרכיב את המיתוג שלנו.

ולמה המיתוג שלנו חשוב?

כי דרך המיתוג שלנו, אנשים מזהים אותנו = בין אם בעל פה, בין אם בעמוד אינטרנטי / אתר / דפי נחיתה, וגם פוסט שיווקי או סטורי שאנחנו מעלות.
אז אנחנו מאוד רוצות שדף הנחיתה שלנו יהיה ממותג ובהלימה למיתוג העסק שלנו 🖤

ואיך תדעי שדף הנחיתה מתאים למיתוג שלך = כלומר דף נחיתה ממותג ומדויק למי שאת?

הנה כמה סימנים מזהים:

  1. שימוש בצבעוניות המותג שחוזרת על עצמה גם באינסטגרם / באתר / במיילים שלך / בפוסטים / בהדפסות למיניהן, ממש בכל מקום.
  2. נוכחות של הלוגו בתוך דף הנחיתה עם שם העסק ועם השם שלך (כי את הפנים של העסק = מה שהופך אותך לחלק מהמיתוג!)
  3. השפה שבה דף הנחיתה כתוב היא שפה שאת באמת מדברת ולא שפה של מכירות / מילים שיווקיות שאת לא באמת משתמשת אלא רק מנסה למכור לפי טריקים
  4. הפונטים בדף הנחיתה זהים או דומים ככל האפשר למה שמופיע אצלך בכל מקום אחר
  5. תמונה שלך חייבת להופיע לפחות פעם אחת אם לא יותר בדף הנחיתה – זה לא רק מהווה חיבור או היכרות עם לקוחות פוטנציאליים, זה ממש חלק מהמיתוג המלא שלך (את הפנים של העסק, זוכרת?)
  6. פנייה נכונה לקהל היעד שלך – אם קהל היעד שלך הוא נקבה / זכר / זוגות / משפחות / קבוצות – לפנות אליהם באופן אחיד כמו בשיווק שלך
    והנה ריל שהכנתי בנושא הזה בדיוק 🙂
  7. תמונות אוירה שבאמת מתכתבות עם הסגנון שלך – גם כשאת לוקחת תמונות ממאגרי תמונות, שימי לב שזה באמת תמונות שמתאימות לך, שאת מתחברת אליהן, ולא תמונות "חסרות אופי" / נוקשות מדי / רכות מדי או משדרות ערכים שהם לא שייכים לעסק שלך.

    הנה דוגמא מהמיתוג שלי
    את כבר בטח מכירה שהצבעוניות שלי נשענת על פלטת צבעים ניוד עם נגיעות שחור והרבה מאוד לבן.
    את גם כבר מכירה אותי ויודעת שאני בתחום שהוא טכנולוגי (עיצוב אתרים ודפי נחיתה).
    טכנולוגיה כביכול אמורה להיות בצבעוניות כהה, כחולה/סגולה (מה שנקרא by the book) אבל האמת שזה פשוט לא מתאים לי בכלל וזה לא מאפיין אותי.
    ולכן אבחר תמונות טכנולוגיות שהן ממש מתאימות לאופי של העסק שלי ולצבעוניות שלי (ואלו התמונות שאתן תמיד רואות אצלי באתר, בדפי נחיתה, בסטוריז ובפוסטים שלי).

אם בא לך ללמוד עוד על איך לשפר ולשדרג את דפי הנחיתה
ככה שיממשו את הפוטנציאל שלהם, ימירו לך לקוחות ויגדילו לך את העסק –
אני מזמינה אותך לסדנה ההיסטרית שאני מקיימת ממש בקרוב:
ביום רביעי 21/12 בשעה 10:00 –

סדנת עומק של שעתיים: "למה הדף שלי לא ממיר?!" 
שבה אלמד על 10 הטעויות הנפוצות ביותר בדפי נחיתה לא ממירים,
ויחד נבין איך לשלב את זה פרקטית לדפי הנחיתה שלך 🖤

אולי יעניין אותך גם...