5 הדברים שחשוב לעדכן בדפי נחיתה כדרך קבע - Sapir Benda Design

5 הדברים שחשוב לעדכן בדפי נחיתה כדרך קבע

בפוסט הבא איגדתי לכן את שלושת הדברים הכי חשובים שאני ממליצה לעדכן אחרי שדפי הנחיתה שלנו באוויר, ברמה של כל חודש או כל רבעון לפחות 🤍

1. אודות

לא תאמינו באיזו תדירות ה”אודות” שלנו מתעדכן. מבלי ששמים לב, הניסיון שלנו גדל בטירוף, התובנות שלנו, ערכי הליבה שלנו מחודדים לנו יותר…
התוכן האמיתי של ה-"אודות" שאני תמיד מלמדת שצריכים להופיע בדפי נחיתה שלנו, הם לא אודות כלליים, אלא “למה דווקא אני”. ולכן, ככל שעובר הזמן ואנחנו יותר בעשייה – כך אנחנו גם מבינות יותר לעומק “למה דווקא אני” מדויקת ללקוחות שלי לשירות הזה.

2. המלצות

כמעט בכל דף נחיתה, אני ממליצה בחום להכניס “המלצות” מלקוחות שחוו אותנו, נהנו מהשירותים שלנו, ויצאו מרוצים. לפעמים בתחילת הדרך, עושים קצת מישמש עם ההמלצות, כי לא לכל שירות יש כמות נכבדת של המלצות, בטח לא כשאנחנו בתחילת דרכנו. ואז, מה שקורה זה שיש לנו המון המלצות כלליות עלינו כעסק, או על שירותים אחרים, ולא על השירות הספציפי שמוצג בדף הנחיתה.
אני מציעה באופן רבעוני לחזור לדפי הנחיתה ולבחון אם יש המלצות מדויקות יותר לשירות הספציפי הזה, שהספקנו לאסוף בזמן הזה שחלף, ואם כן – לעדכן את הדף.

3. קישורים

וידוא קטן שאני ממליצה לעשות, ליתר ביטחון:
במידה ושיניתם את השם של עמוד הפייסבוק העסקי, או את שם המשתמש של האינסטגרם, או במקרה והרמתם ערוץ יוטיוב חדש / רשת חברתית נוספת – רק ודאו עם עצמכם שהלינקים ששמתם בתחתית דף הנחיתה של הרשתות החברתיות שלכם, אכן מובילים למקומות הנכונים, ושלא חסרים שם לינקים חשובים נוספים.

4. עמוד תודה

בדפי התודה, מי שעשתה אצלי סדנאות, וובינרים או עברה את תוכנית הליווי "עושות אקזיט" – כבר יודעת!
דף תודה חייב להכיל משפט שאומר ללקוחות שלנו מי הולך ליצור איתם קשר, מתי זה יקרה ובאיזו דרך.
לדוגמא: "תודה רבה שנרשמת לשירות X. נציג מטעמי / אני אצור איתך קשר טלפוני ב-48 השעות הקרובות."

לכן, למה צריך לעדכן את זה?
כי אם אתם רואים שאתם חוזרים אפילו יותר מהר ללקוחות, או שדווקא התחייבתם בעמוד התודה לזמן שאתם לא מספיקים לחזור ללקוחות שלכם וההתחייבות היא לא נכונה, הפיקו מזה מסקנות ותהיו יותר שקופים מעכשיו עם הלקוחות שלכם.
אולי העסק שלכם גדל בזמן הזה, ובמקום שאתם תחזרו ללקוח כפי שהוא מצפה מדף התודה, דווקא נציגים שלכם יחזרו אליו?
חשוב מאוד לעדכן וליידע את הלקוחות, כדי לפתור כל חוסר ודאות.

5. תמונות עדכניות

כולנו חוטאים בזה, אין מה לעשות, לפעמים כשחייבים לשים תמונה לצד "אודות", או אפילו תמונות של פרויקטים ויזואליים (כמו עיצוב פנים, עיצוב גרפי…) בדפי הנחיתה שלנו, הפרויקטים הופכים כבר לישנים או שצילומי התדמית שלנו הם פתאום מלפני 5 שנים מבלי ששמנו לב.
במידה ועשיתם צילומי תדמית לאחרונה, או קיבלתם תמונות של פרויקט שאתם אוהבים, עשו בדיקה כללית על דפי הנחיתה שלכם וודאו שאכן כל התמונות עדכניות.
איך יודעים שהתמונה שלך עדכנית?
שאלו את עצמכם – "אם הייתי נפגשת היום עם לקוח/ה שהשאיר/ה פרטים בדף, היו מזהים אותי על פי התמונה בלבד?"

מזכירה לכן שממש בקרוב יש סדנה מהממת שאני בונה במיוחד עבורכן ואני הולכת ללמד אתכן 5 דרכים להגדיל את העסק באמצעות דפי נחיתה ✨
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
גם אם אין לכן עדיין דף נחיתה בכלל, אני מזמינה אותך להצטרף אליי ל90 דקות של ידע, תוכן, וערך שיחסכו לך כל כך הרבה זמן בעתיד, שאלות, בלבולים, ותקיעות בעסק 👑
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
כל זה קורה ישר אחרי שבועות, יום רביעי 19/05 בשעה 10:30

לחצי כאן כדי להירשם

אולי יעניין אותך גם...