"תקופת חגים אז אין הכנסות" - למה, מי אמר??? - Sapir Benda Design

"תקופת חגים אז אין הכנסות" – למה, מי אמר???

בתקופה האחרונה שמעתי את המשפט הזה המון, ולא רק השנה –
כל שנה המשפט הזה חוזר על עצמו.

בלימודי הכשרת מאמנים, אחד הדברים שדואגים לשים לנו עליהם דגש הוא:
לשים סימן שאלה. להטיל ספק.

פתאום הבנתי כמה שזאת אמונה מגבילה עבור כולנו, כנשות עסקים, לחשוב שאם זו תקופת חגים אז לא יהיו לנו הכנסות.

פעם גם אני חשבתי שזה נכון.

אמרתי לעצמי:
"איזה מזל שאני שכירה, ככה יש לי הכנסה גם בחודש כזה של חגים…"

זה כמובן היה הרגע היחיד שאמרתי לעצמי "איזה מזל שאני שכירה", כי בערך בכל שאר החודשים בשנה רציתי לצאת לעצמאות, חלמתי על הרגע, חלמתי על החיים כעצמאית ותכננתי אותם כבר בראש שלי.


אז אם לרגע את, כעצמאית, מקנאה בשכירים ושכירות שיש להם הכנסה בחודש הזה כי המשכורת דופקת בעשירי לחודש נו מטר וואט…הפוסט הזה הוא בשבילך.

אני אתחיל מהסוף:

גם בחודש של חגים – את יכולה להכניס ולהרוויח בעסק!

זה עניין של החלטה, והקמת תשתיות לעסק.

למה בדיוק זה עניין של החלטה?

זה עניין של החלטה כי את צריכה להחליט איזה מספר את רוצה להרוויח החודש ומה את מוכנה לעשות כדי להרוויח את המספר הזה.
אם את אומרת 20,000 ש"ח החודש, אבל לא מוכנה לעבוד כלל בימים של "בין החגים" – המספר לא ריאלי.
ודאי שהמספר שאת רוצה להרוויח יכול להיות ריאלי לכמות הימים שאת מוכנה לעבוד החודש.

וכאן נכנסות התשתיות הדיגיטליות של העסק.

התשתיות הדיגיטליות של העסק שומרות על העסק שלך חי, בועט ופועם 24/7.אם זה האתר שלך, המדריך החינמי, הקמפיין הממומן ודפי הנחיתה שלך.
כולם עובדים בשבילך כמו אנשי מכירות מעולים,מדברים ללקוחות שלך בשפה שלהם, מסבירים להם את כל הדברים הכי חשובים לגבי השירותים והמוצרים שלך,מעבירים להם את האנרגיות שלך כבעלת עסק וכאדם לעבוד איתו,ומראים להם איך את – זה הדבר הכי מדויק שיכלו למצוא.


גם בתקופת החגים,בזכות תשתיות דיגיטליות,את יכולה להרוויח!
בזכותן, נרשמים מתעניינים ומתעניינות בשירותים שלך,ורק מחכים שתרימי אליהם טלפון לשיחת היכרות או התאמה, שתשלחי להם הצעת מחיר, ושהם ידעו מתי הם מקבלים את השירות המופלא שלך.

זה הכול מסתכם ותלוי איך העסק שלך בנוי, והאם יש לך תשתיות דיגיטליות שעובדות עבורך ומייצרות לך הכנסות.

אם את בוחרת לוותר על תשתיות דיגיטליות,
את בוחרת לוותר על הכנסות בעסק
ולהאמין למשפט השקרי של "חודש חגים = 0 הכנסות"


אני מפצירה בך לשים על המשפט הזה סימן שאלה
ולהחליט כמה את רוצה להרוויח.


ומה קורה כשאין דפי נחיתה כלל בעסק?

השאלה הזו היא שאלה שבאמת רק מתבקשת לשאול.
"מה זה אומר על ההכנסות שלי? על היציבות שלי כעסק? אין לי אתר, אין לי דפי נחיתה, זה אומר שנידונתי ל-0 הכנסות?"

כמו שאמרתי קודם, זה רק עניין של החלטה!

וברגע שאנחנו יודעות שאנחנו לא מוכנות להתפשר על פחות,
אנחנו לא מוכנות פשוט לוותר על חודשים בשנה,
ואנחנו לא מוכנות להכניס פחות ולהרוויח פחות בגלל חודשי חגים למיניהם,
אנחנו לוקחות אחריות ושליטה לידיים שלנו –
ומשקיעות את הזמן ה"מת" הזה החודש בלפתח את התשתיות הדיגיטליות של העסק!!!

ממש כמו שהיה בסגר הראשון של הקורונה,
כשכל העולם עצר מלכת, ולא היה אפשר לעשות שום דבר –
גם כאן אני אומרת:

תשקיעי את הזמן המטורף הזה שקיבלתם במתנה בלייצר תשתיות דיגיטליות!

ללמוד פלטפורמות של דפי נחיתה
ללמוד פלטפורמות של אתרים
אולי ללמוד עיצוב ובנייה של אתרים
לפתח את הרשתות החברתיות
לקחת אנשי מקצוע לקידום, לפיתוח, לשיווק…

יש לך כנראה מספיק על הראש –
בניהול העסק, בייצור השירות, בשיווק שלו…
אם המקצוע שלך הוא לא בניית אתרים –
קחי איש/אשת מקצוע שיעשו עבורך את העבודה פרפקט בשליש מהזמן שזה יכול היה להיות אם היית צריכה ללמוד הכול מ-0.

קחי איש/אשת מקצוע שיקימו לך את דפי הנחיתה שהלקוחות שלך כל כך מחכים להם!

אז מה את אומרת? את הולכת לוותר על החודש הזה, או לנצל אותו לטובתך?

אולי יעניין אותך גם...