מה הדבר הכי חשוב שחייב להופיע בהצעת מחיר? - Sapir Benda Design

מה הדבר הכי חשוב שחייב להופיע בהצעת מחיר?

היי אהובה, אם הגעת לפוסט הזה – כנראה שגם את בעלת עסק של שירותים – מה שמצריך ממך להוציא הצעות מחיר לכל פרויקט, עבור כל לקוח.

בעקבות השאלות שעולות מהנבחרת שלי בתוכניות ליווי של עושות אקזיט ומהקורס הדיגיטלי, הבנתי כמה זה קריטי ואפילו יכול "לתקוע במקום" כשלא יודעים מה לכתוב בהצעת מחיר?

המעצבות הגרפיות שנמצאות אצלי בקורס ממש עכשיו, כבר מתחילות לעבוד עם לקוחות שלהם על דפי נחיתה בפעם הראשונה – הקורס ממש מקנה להן הכשרה מלאה, והן מכניסות גם דפי נחיתה לסל המוצרים שלהן.

אבל אם עד עכשיו הצעות המחיר שהיו להן, יצאו עבור שירותי מיתוג / דיגיטל / דפוס כלשהם, עכשיו – נכנס משהו נוסף לסל השירותים, שמצריך הצעת מחיר משלו.

אז מה הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת כשכותבים הצעת מחיר לדפי נחיתה? (וגם הצעות מחיר בכללי)

הצעת מחיר חייבת לכלול דף שלם שרק מדבר על אחריות.
איפה האחריות שלך מתחילה ומסתיימת, כנותנת השירות, ואיפה אחריות הלקוחה.

באחריותך, נמצא כל מה שאת עושה וכל מה שאת אינך עושה –
ברור, חד וחלק, שחור על גבי לבן.

באחריותך לדוגמא, נכתוב:
האם את מעצבת וגם בונה?
האם את כותבת את התוכן?
האם את מעצבת בתוך השירות הזה גם לוגו לשירות שלה?
האם את ממציאה שם חדש לשירות שלה?
האם את מתחזקת לה את הדף נחיתה?

כל מה שאת כן עושה וכל מה שאת לא עושה – חייב להיות מנוסח ברור ובהיר.

באחריות הלקוחה לדוגמא, נכתוב:
מה היא צריכה לשלוח לך טרם העבודה?
מה היא מקבלת ממך – גבולות גזרה?
איך התשלום מתבצע? עד מתי היא צריכה להעביר כל תשלום?
האם היא צריכה להכין תוכן?
האם היא צריכה להיות זמינה בשעות מסוימות?

כל מה שהיא צריכה להכין, לדעת, להתכונן, לקבל או לשלם – חייב להיות כתוב.

זכרו:
הצעות מחיר הן חוזה עבודה לכל דבר ועניין. לכן, מה שלא תעגנו שם – עלול לפגוע בכן או בלקוחה בהמשך התהליך.

ברגע שתקבעו גבולות גזרה, התהליך יהיה פשוט הרבה יותר, חלק יותר, נינוח ומדויק. גבולות זה המפתח!

אם אתן צריכות עזרה בכתיבת הצעת מחיר או בעיצוב שלה – מוזמנות לשלוח לי הודעה או ליצור איתי קשר בוואצאפ / באינסטגרם ונקבע שיחת היכרות טלפונית 🙂

אולי יעניין אותך גם...