מצעד הפרסומות המוצלחות ביותר לראש השנה 2019 - Sapir Benda Design

מצעד הפרסומות המוצלחות ביותר לראש השנה 2019

יש משהו שהוא פשוט מגניב בטירוף בפרסומות שהן מקוריות, יצירתיות ושנונות. זה לא קורה בכל פרסומת, העובדה היא שהמון עסקים בוחרים בדבר הגנרי – חג שמח בלבד. חלק מגוונים עם איחול רלוונטי שקשור לתחום העסק שלהם, אבל הרוב נשארים בsafe zone.

אז כמו פוסט הבחירות שהיה מצעד שלם של פרסומות מוצלחות ביותר להעלאה והגברת המודעות לצאת להצביע, גם כאן אספתי כמה מהפרסומות (לאו דווקא שיווקיות), ועל הדרך אולי תמצאו גם כמה פרופילים חדשים לעקוב אחריהם באינסטגרם, אם אהבתם את הקריאייטיב (:

מכירים את MAYULA?
אמנית איפור מ-ט-ו-ר-פ-ת. לא אגזים כשאגיד שהיא לגמרי ברמה בינלאומית, ואני אישית לא מבינה מה היא עדיין עושה בארץ ואיך היא לא בהוליווד!
מקווה שהתמונה הזאת עשתה לכם מספיק חשק ללכת להציץ אצלה באינסטוש, כי זה פשוט שווה את זה.

@makeup_creation_mayula

סטודיו EM הוא משרד פירסום שנמצא בבאר שבע, ויכולות הפוטושופ שלהם הן פסיכיות. כל הקריאייטיב הוא ללא גבולות בזכות הפוטושופ המדהים שהם עושים לעסקים, ותמיד זה בהקשר ישיר לחגים ולתחום העסק.
שווה לעקוב!

@studio.em.adv

את מיסמס כבר יצא לכם להכיר בלי קשר אליי, אני בטוחה, והוא גם כמובן הופיע במצעד הבחירות כי אי אפשר שלא. לקראת ראש השנה הוא העלה כמה פוסטים עם משפטים שנונים בטירוף, אבל בחרתי אחד שנגע אליי במיוחד.

@MISMAS

וכמובן אי אפשר בלי אלון שמפציץ כל פעם מחדש, ויותר מפעם אחת! אז בחרתי את תמונת התפוח בדבש – גרסת @ALON_ART שמאוד מתאימה ל2019 בינינו.

@ALON_ART

זוכרים שסיפרתי לכם שלדורקס יש קופירייטינג קורע?
לא יודעת אם תזרמו, אבל וואלה.. בעיניי הם לגמרי שיחקו אותה.

@durex

וכמובן שיש גם את חן מכבי, הטיפוגרף המטורף, שפשוט כיף לראות את הפרויקטים שלו, תאווה לעיניים והכול טיפוגרפיה!

@henmacabi

וכמובן את סיוון שהייתה גם במצעד הבחירות, איך אפשר לשים בצד עם הדבר המקסים הזה שהיא יצרה פה, וכל כך רחוק מהסטנדרט.. לגמרי חשיבה מחוץ לקופסא!

@sivan_lh

ואמנם זה לא עבודת פוטושופ מרהיבה או קריאייטיב היסטרי, אבל מירי פסקל / דנית עם הברנפלקס (הלא הוא אילן פלד העילוי), פשוט שוברת אותי מצחוק עם השטויות שלה.. גם אחרי מלא שנים מאז הסדרה (שחד משמעית הקדימה את זמנה!) זה פשוט קורע מצחוק!! כל כיפור וכל בחירות מחכה לסרטונים שלה עם שולה ואילנית…

@miripaskal

ואסיים בעבודת פוטושופ קסומה ביותר, של אורי אופן, שפשוט יכולתי לבהות בה שעות ואפילו לתלות את זה כהדפס בחדר.

@opendesign_arts

אולי יעניין אותך גם...