2020 - INTO THE UNKNOWN - Sapir Benda Design

2020 – INTO THE UNKNOWN

אמל"ק: זאת אני. מפוחדת, עם המון חוסר ודאות, סימני שאלה, ותהיות. אבל זאת אני עם התרגשות, עם ציפייה למה שהולך להגיע, להעיף כבר את הנצנצים באוויר, לנשוף עליהם חזק ושיגיעו הכי רחוק שרק אפשר לדמיין.

השנה האחרונה הייתה מטורפת בשבילי, אפילו עוד יותר מהלימודים. הייתי מעצבת גרפית שכירה במשרה מלאה, אבל גם פרילנסרית בכל זמן אפשרי – ערבים, סופי שבוע… תחזקתי חברות, משפחה, דייטים, זמן אישי (שהוא הדבר הכי חשוב שיש), לימודים והרצאות והעשרה, לצד עבודה מסביב לשעון. אפילו הצלחתי לייעץ ולקחת תחת חסותי כמה סטודנטיות שהתחילו ללמוד עיצוב גרפי, ונהפכתי למיני-מנטורית.
וכן, כל זה ב24 שעות ביממה.

לפני חודש בדיוק הודעתי על עזיבה במקום העבודה שהייתי בו שכירה, וממש היום היה היום האחרון שלי. עזבתי מקום שהיה לי כל כך נוח, משכורת קבועה, עיצוב בכל המדיות והתפתחות – ועשיתי את זה על מנת להתחיל סוף סוף בדרך שלי. וכן, זה מאוווד קשה לעזוב מקום שנוח וטוב בו, אבל להתחיל את המסע שכבר בער בי מבפנים – אין לזה תחליף!

בשורה התחתונה ובאופן רשמי: החל מינואר הקרוב (שקורה ממש מחרררר) אני הופכת להיות עצמאית ב-100% ובפול פאוור????
אז מי זאת בתמונה? כן, אני. הכי אותנטית, חצי חיוך מתרגש וחצי חיוך מפוחד, מתה להעיף את הנצנצים באוויר!

אז מה אני מאחלת לעצמי לשנת 2020?

אתחיל בזה שקודם כל, כן, אני מאחלת לעצמי דברים, והרבה. הבנתי שככל שתאחלי לעצמך כמה שיותר דברים, ככה דברים יותר יקרו, יותר יתגשמו, יותר דברים (טובים) יגיעו אלייך.
הבנתי שככל שאגיד את הדברים שאני רוצה בקול, בכתב, בכל דרך – אני מתכווננת אליהם גם מבלי להיות מודעת באופן מוחלט וב-100%. אבל זה נמצא שם, זה עושה את הקסם שלו, זה גורם לי לעבוד קשה יותר ומחדיר בי את המוטיבציה שאני צריכה כדי להשיג את האיחולים האלו.

2020 עומדת להיות השנה בעלת הכי הרבה חוסר-ודאות עבורי, ולצד זה – השנה הכי מרגשת. אספר לכם סוד, שלא הרבה אנשים שקרובים אליי יודעים זאת, אבל את ההתרגשות הזאת מהשנה שעומדת להגיע, הרגשתי פעם אחת בחיי, וזה היה לפני שהתחלתי ללמוד. חנונית או כן???

אחרי שכבר החלטתי מה אני הולכת ללמוד, עברתי טלטלה לא קטנה עם מקום הלימודים הראשון, והייתי צריכה לשנות בהתראה של חודש את מקום הלימודים, אחרת הייתי מפספסת שנה שלמה.

ואחרי שכבר התקבלתי ללימודים במכללת ספיר – הנדסאי עיצוב מדיה, ואחרי שכבר מצאתי דירה בבאר שבע, טסתי לשבועיים בארצות הברית, שבהם פשוט לא יכולתי לחכות כבר לחזור לארץ, לארוז את החיים שלי ולעבור לדרום כדי להתחיל ללמוד. כן, עד כדי כך!
מי היה מאמין ש-3 שנים אחרי אחליט לצאת לעצמאות מוחלטת…
ולכבוד ה-3 שנים האלו, מרגיש לי סימבולי לכתוב כאן את שלושת הדברים העיקריים שאני מאחלת לעצמי לשנת 2020.

מה אני מאחלת לעצמי ברמה האישית

 אני מאחלת לעצמי להתמיד.
יש לי המון דברים שאני אוהבת לעשות, ואני לא מתעקשת עם עצמי מספיק כדי להתמיד בהם באמת. בין אם זה תחביבים, ובין אם זה דברים פחות מחייבים. השנה, אני באמת מאחלת לעצמי להתחיל להתמיד, ולהבין לעומק את הכוח שיש בהתמדה.

לשבור מיתוסים שליליים לגבי עצמי.
וכן, זה ממש הרגע קרה (לא השבירה, אלא המיתוס). פשוט אמרתי לעצמי לפני שניה "את לא מתמידה בכלום". אני יודעת שזה לא נכון, אבל יש לי את התופעה הזאת של להיות ביקורתית מאוד כלפי עצמי ואני חייבת למגר אותה. נראה לי ששנת 2020 תהיה אחלה שנה למגר תופעות שליליות, ולשבור מיתוסים.

לאהוב את עצמי יותר, להעריך ולהוקיר את הדרך שלי.
הבנתי במהלך השנים האחרונות איזו דרך אני עושה, אילו בחירות משמעותיות אני עוברת מדי יום, וכמה מקום אני נותנת לקבלת החלטות כדי לבצע את זה על הצד הטוב ביותר והנכון ביותר עבורי.
הגיע הזמן גם להוקיר את זה. להעריך את התהליך שאני עוברת הן ברמה האישית והן ברמה העסקית, להגיד "תודה" על הדרך, על הבחירות, על הניסיונות, על ההצלחות, על המדרגות ועל כאבי הגדילה. ואם אני בנאדם של אהבה, ותמיד הייתי, הגיע הזמן לתת מזה גם לעצמי.

מה אני מאחלת לעצמי ברמה העסקית

להצליח לעמוד ביעדים שאני מציבה לעצמי
וואו כמה יעדים יש לי. אני כל כך מאחלת לעצמי לעמוד בהם, להגיע ולהבין שזה לא היה בשמיים, ולתת לזה לחזק אותי שאני כן יכולה, שברגע שאני מציבה לעצמי יעד – אני אגיע אליו! בזכות עבודה קשה, עבודה נכונה, עבודה יצירתית ובזכות אנשים שבחרתי שיקיפו אותי, כי אין לדעת מאיפה הדברים לפעמים מסתדרים.

ללכת בעקבות החלומות שלי (ובמילים אחרות: לשים את כל ה-self doubt המיותר הזה בצד)
בינינו, כל הספק העצמי, החוסר ביטחון והתהיות – זה מזה 2019!!!!!
החלטתי לשחרר את זה ממני באופן רשמי, לקחת נשימה עמוקה (או 10 במקרה הצורך) ופשוט לזרום. להגיד לעצמי שעשיתי את הבחירות הכי טובות עבור עצמי, וללכת על זה בכל הכוח.

להפסיק לפחד! כי מי שמעז מצליח!
באופן כללי, אני מאוד עובדת על עצמי בכל עניין ה"חוסר ודאות", להפסיק לפחד מזה, להבין שזה חלק מהחיים, ושדווקא משם צומחות ההפתעות הכי טובות. לכן, השנה, אני רוצה להוכיח את זה לעצמי על בשרי. והדרך לעשות את זה, היא לצאת לגמרי into the unknown!

לא יכולתי להתאפק, והכנתי לכם רקעים מעוצבים לנייד של חורף בשילוב של Into the Unknown.
נשמע טוב? יאללה תורידו!

ואתם?
מה אתם הייתם רוצים שיקרה השנה, מה אתם מאחלים לעצמכם?
גם אם לא תספרו את זה לאף אחד, תכתבו את זה על פתק ושימו את הפתק הזה מול העיניים שלכם ככה שכל יום תוכלו לראות את זה, ולתת לעצמכם להתכוונן לשם.

שתהיה לנו שנה מדהימה, מפתיעה ומרגשת!!!
ספיר בנדה

אולי יעניין אותך גם...