בפרק הזה אירחתי את דלית גולן, קופירייטרית מחוננת, והחלטנו להביא את הפן הפסיכולוגי של כתיבת דפי נחיתה.
אם אנחנו מבינות שאנשים מונעים, פועלים ורוכשים מרגש –
איך אנחנו, כבעלות עסק, יכולות בעצמנו לייצר רגש אצל הלקוחות שלנו?
איך קורה הפער הזה גם בין כמה שאנחנו מקצועיות בתחומנו ועדיין קשה לנו לנסח בכתיבה את השירות שלנו, בצורה כזו שתניע לקוחות לפעולה?
דיברנו בפרק הזה גם על השיווק הישן לעומת החדש –
איך אפשר לגעת ברגש אבל מבלי להכאיב ללקוחות ומבלי להשאיר אותם בתוך התסכול?
ואיך אפשר גם לייצר עבורם את החלום שהם רוצים להגיע אליו, להגשים את השאיפות שלהם ולפתור את הבעיות שלהם – מבלי להבטיח הבטחות שווא?
ממליצה להכין איתכן אפילו מחברת ועט כדי לכתוב לכן את הטיפים והתובנות החשובות מהפרק!
ואם אתן יודעות שהגעתן לשלב הזה בעסק,
ואתן כבר חייייבות דף נחיתה – האקדמיה לדפי נחיתה היא בדיוק הפיתרון עבורכן.
כל הפרטים מחכים לך כאן
ואם את יודעת שאת חייבת דף נחיתה אבל אין לך את הזמן, הפניות והאנרגיה ללמוד את זה בעצמך –
אני מזמינה אותך לקרוא את כל הפרטים על השירות שלי לעיצוב ובניית דפי נחיתה בהתאמה אישית.