עיצוב ובניית דפי נחיתה מהממים מדויקים ממירים

הדרך שלך לשווק ולהשיג את הלקוחות הפוטנציאליים המדויקים - לעסק ולשירות שלך!

מה זה דף נחיתה ולמה כל עסק צריך אחד כזה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמגיעים אליו (על פי רוב) מקישור של קמפיינים (באנרים בגוגל / אינסטגרם / פייסבוק).

מטרתו העיקרית של דף נחיתה היא קידום של מוצר אחד, או שירות אחד, ולא עסק שלם (לעומת אתר תדמיתי), כלומר המטרה העיקרית בסופו של דבר היא שיווק.

באמצעות דף הנחיתה, נוכל לאסוף כמה שיותר "לידים" = פרטי אנשי קשר שמתעניינים במוצר או השירות הספציפיים שאנחנו בוחרים לקדם בדף הנחיתה הזה, ולהעביר אלינו את המידע שלהם.

בזכות עיצוב נכון, מדויק וממוקד למסר – דף הנחיתה שלנו יצליח לאסוף לידים רבים מקהל היעד שלנו, מה שיאפשר לנו לשווק להם את השירותים שלנו.

מי צריך דף נחיתה?

haute-stock-photography-goal-getter-collection-final-23

עסק שיש לו שירות או מוצר ספציפי שאותו הוא מעוניין לקדם ולמכור

haute-stock-photography-goal-getter-collection-final-22

עסק שרוצה להשיג פרטי אנשי קשר מדויקים שמעוניינים בשירות או במוצר שלו

haute-stock-photography-goal-getter-collection-final-18

בעלי עסקים שרוצים לקדם ולשווק מוצר דיגיטלי (מדריך / הרצאה / קורס) או שירות (דיגיטלי / בבית הלקוח)

haute-stock-photography-goal-getter-collection-final-15

מי שאין לו אתר או תקציב לבניית אתר שלם לעסק, ומחפש פיתרון ביניים זמני

השאירו פרטים במידה ואתם מעוניינים בעיצוב ובניית דף נחיתה עסקי
ואצור איתכם קשר ב-48 השעות הקרובות לתיאום שיחת היכרות:

קצת דוגמאות מהשטח של פרויקטים

מוקאפ-FitsYou-סקשנים

דף נחיתה לתוכנית ליווי לירידה במשקל

דף נחיתה לתוכנית הליווי של לירידה במשקל - של נטע ארגז, נטורפתית ומאמנת הכושר

צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצו
מוקאפ-אילנה-סקשנים

דף נחיתה להורדת מדריך מתנה

דף נחיתה להורדת מדריך מתנה בנושא שיפוץ ובנייה ירוקה בבית שכתבה האדריכלית אילנה מאירפלד

צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצו
מוקאפ-רונית-לוין-סקשנים

דף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב ושיפוץ הנכס

דף נחיתה לפגישת ייעוץ עם מעצבת הפנים רונית לוין - סטודיו ToLive לעיצוב, שיפוץ והשבחת נכסים

צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצו

לקוחות מרוצים

IMG_3678
את ספיר הכרתי מהצד השני, כמנטורית עסקית שליוותה אותה במשך חצי שנה, והבנתי כמה היא תקתקנית ורצינית בעבודה שלה. חיכיתי להזדמנות הנכונה כדי להתחיל לעבוד איתך, ושמחתי להפקיד בידייך את עיצוב ובניית דפי מכירה שלי לקורס הדיגיטלי החדש שלי לעיצוב התאורה בבית InLightMe. מעבר ליכולות העיצוביות הגבוהות שלך, נהניתי מאוד מהרצון שלך לחשוב מעבר לטקסט ותמונה ושילובם יחד, אלא החיפוש שלך מעבר - כלומר מי קהל היעד, איך מנוסחים הדברים, הזרימה של חווית הלקוח בדף כולו, כל אלה חשובים כלכך לעסקים וזה שאת משקיעה בזה מאמץ זה לא מובן מאליו. מעבר לכך הסבלנות שלך לאינספור תיקונים ושינויים שביקשתי, העמידה היציבה שלך איתי בכל תהליך היצירה של המוצר הזה, היו שווים לי הרבה יותר מהעלות ששילמתי עליהם 🖤💛🧡 מעריכה מאוד את האמביציה והרצון שלך לספק את המוצר הכי טוב שאפשר והתהליך הכי נעים שאפשר יחד וממליצה עלייך בחום (כבר העברתי את המספר שלך למלאאאאאא)
מעיין אשכנזי
מעצבת פנים, מייסדת סטודיו רפלקטורה
WhatsApp Image 2020-12-29 at 10.38.51
העבודה עם ספיר הייתה מדהימה. זה מתחיל מההכוונה המקצועית של ספיר על מה בכלל צריך להיות בדף נחיתה שמיועד למכור מוצר פרימיום! זה ממשיך בעבודה מדהימה של ספיר על הסקיצות! תיקונים שחוזרים תוך שעות ספורות ועמוד שמוכן במהירות ובקבוקי זמן מאתגרים! ויותר מהכל, אפילו יותר מהכישרון של ספיר (ויש לה אחד מדהים), היא פשוט נכנסת כל כולה לתוך הפרוייקט, זה ממש מרגיש כאילו היא שמה את עצמה בנעלי הלקוח ובנעלי היוצר של המוצר! ההתלהבות שלה, הרצון שלה שהמוצר יצליח הם פשוט לא מובנים מאליהם! העבודה עם ספיר הייתה מדהימה, מקצועית ומלמדת כאחד! פשוט מרגישים שספיר אובססיבית לעיצוב ולהצלחה של הלקוחות שלה!
קטיה מלץ
מנטורית לפרודוקטיביות לעסקים קטנים
WhatsApp Image 2020-12-30 at 15.28.17 (1)
כבר תקופה ארוכה שרציתי לעבוד עם ספיר ואין ספק שהיה שווה לחכות! יצא לי לעבוד עם כמה מעצבים גרפיים מהארץ ומחו"ל ולא יצא לי אף פעם להתקל במישהי מקצועית וטובה כמו ספיר. מעבר לעבודה המקצועית, ספיר נותנת משהו שלא פגשתי אצל אף מעצב אחר שזה 100% תשומת לב, הקשבה והתאמה ללקוח. היא עבדה איתי בסבלנות ובאכפתיות והתוצאות שהיא הפיקה היו תמיד בול!! השאלות שהיא שאלה עזרו לי לדייק את המוצר שלי אבל מעבר לכך גם הראו לי שהיא מתאימה את העיצוב שלה אליי. היה פשוט תענוג לעבוד איתה והתוצאות יצאו מעל ומעבר! חד משמעית ממליצה לכל אחד ואחת!
גבי יפה
מנטורית לשיווק באינסטגרם
העבודה עם ספיר היתה מאוד נעימה ומקצועית, היא הצליחה לקחת את ההערות והתמונה שהיתה לי בראש ולתרגם אותה לשפה ויזואלית אחידה. התוצאה היתה יותר טובה ממה שיכולתי לדמיין, לאורך כל התהליך ידעתי שיש לי פרטנרית שמחוייבת אליי ולהצלחה שלנו. מצפה לעבוד איתה על הפרוייקט הבא!
CEO Cognitive Spark
image0
אני רוצה להמליץ בחום על ספיר המדהימה, עוד בשיחת הבירור הראשונית בטלפון התחברתי אליה והעניקה לי תחושה כיפית נעימה ופתוחה. כל רעיון שהיה לי התקבל בשמחה והיה לספיר יד חופשית לעצב את הדף נחיתה כפי שחשבה בהתאם למיתוג הויזואלי של העסק שלי ואני שמחה לראות תוצאה מופלאה ! אחד הדברים שהכי הרבה שימחו אותי והיו חשובים לי שהיא תתחבר לתחום שלי ואפילו תאהב אותו ולדעת שהיא מחוברת לתחום שלי ברמה כזאת הכפיל את כל התחושות החיוביות שלי כשבחרתי לצעוד איתה יד ביד כל הדרך אל הדף הנחיתה המושלם שלי ! תודה רבה לך ספיר וכמובן דרכינו אינן נפרדות מאחלת לך המשך הצלחה בכל עיסוקייך את מדהימה, ייחודית ומקצועית מאד.
רויטל כהן
נומרולוגית
ספיר מקסימה, תודה רבה על דף המכירה המדהים שיצרת לי. את קשובה, עדינה חיובית וכמובן שמאוד מקצועית. גרמת לדברים להראות פשוטים ועזרת לי להוציא לפועל דף שאני שלמה איתו גם בתוכן וגם בניראות. ממליצה בחום 🧡🙏
טל צוקר
מאמנת ליצירת זוגיות
LIZA_0030
פניתי לספיר לעיצוב דף נחיתה לאחס מהשירותים שלי. ספיר הייתה אדיבה, מקצועית וזריזה. יצא דף מושלם!!! ללא ספק אני אחזור אליה לדפים נוספים שיהיו לי!! ממליצה עליה בחום ❤
ליזה שטרן
מעצבת פנים
008
התחברתי לספיר ברמה האישית. תמיד מעורר השראה בעיני לראות נשים שיודעות מה הן שוות ועוסקות במה שהן אוהבות. הדף נחיתה יצא מהמם וגרף מלא מחמאות!
נטע ארגז
נטורפתית ומאמנת כושר
לוגו (2)
ספיר, הכרנו בקורס של רחל ורשבסקי ותמיד התרשמתי בקורס מהסגנון העיצובי והגרפי שלך. ראיתי שאת מגישה כל עבודה כאילו את ישבת שעות לעצב את זה. אבל הנחתי שפשוט יש לך "עין" טובה וזה זורם ממך בקלות. שחיפשתי ממי להזמין דף נחיתה לעסק שלי בדקתי כמה אופציות אבל ידעתי שאהבתי את הכישרון שלך. דבר אחד הדאיג אותי. אין לי עסק עם צבעים של וורוד ושחור ורציתי לבדוק שאת יכולה לעצב גרפיקה אפילו שזה לא הסגנון האישי שלך. ראיתי באתר שלך שאת מצליחה לעצב דפים מושלמים גם לא בטעם האישי שלך. אז היה ברור לי שרציתי להזמין ממך את הדף נחיתה. את גם עזרת לי להבין מה לכתוב בדף וזה עזר לי מאוד כי עברית זאת לא שפת אם שלי ובכלל כתיבה זה לא צד החזק שלי. בסופו של דבר אני מאוד אוהבת את הדף נחיתה כי הבנת בדיוק מה רציתי להציג מהעסק שלי. בגלל זה החלטתי לעשות את הקורס דפי נחיתה איתך כי אני מרגישה שאת ממש הבנת מי אני ומה אני רוצה למשרד שלי אז אפשר ללמוד ממך הרבה! המון תודה ותצליחי בכל מעשיך.
אילנה מאירפלד
אדריכלות ובנייה ירוקה
לוגו-01.png שקוף
מיד כשהכרתי את ספיר ידעתי שהיא זו שתעצב לי את דף הנחיתה הבא שלי. מעבר לסגנון העיצובי, הקו הצעיר והעדכני, הניסיון והרעיונות הנהדרים שלה , החיבור אליה היה מיידי. רמת הידע הגבוהה, הלהט והאהבה שלה לתחום גרמו לי להרגיש שאני בידיים מקצועיות וטובות. לאורך כל התהליך, ספיר היתה קשובה ופתוחה לשמוע את בקשותי, בלי אגו ובסבלנות מאוד גדולה, החל משלב הצעת המחיר המאוד מפורטת ועד לבצוע ולהטמעה בפועל. ממליצה בחום!
טל אלזם
סדנאות ואימון להתפתחות אישית ועסקית ולהורות ADHD
היה כיף גדול לעבוד עם ספיר על דף נחיתה למדריך שלי. ספיר מאוד הבינה את הראש שלי ועבדה בהתאם לרצון שלי עם המלצות מדויקות לצרכים שלי. תודה ספירוש!
שלומית סגל
מעצבת פנים

השאירו פרטים במידה ואתם מעוניינים בעיצוב ובניית דף נחיתה עסקי

ואני אצור איתכם קשר ב-48 השעות הקרובות לתיאום שיחת היכרות:

איך זה עובד?

אפיון דף הנחיתה

תחילה נאפיין את דף הנחיתה - איזה שירות אנחנו מציעים, מה כולל השירות, אילו מסלולים יהיו, מי קהל היעד שאנחנו רוצים לפנות אליו ואיך נשווק את העמוד עצמו? באפיון נחליט את כל ההחלטות החשובות, ונבנה את העמוד בצורה כללית ללא עיצוב בהתאם לאפיון.

עיצוב דף הנחיתה

ברגע שנבנה את האפיון, נעצב את דף הנחיתה בהתאם למיתוג הקיים של העסק - הלוגו, השפה הויזואלית, האלמנטים השולטים והטיפוגרפיה (פונטים מתאימים). במידה ואין עדיין מיתוג לעסק - נצא לשפה ויזואלית חדשה, שהולמת את השירות או המוצר אותו נקדם בדף הנחיתה.

בנייה והעלאה לאוויר

בניית הדף תתבצע לאחר שלב האפיון ושלב העיצוב, בפלטפורמת SMOOVE. בשלב זה, אנחנו נבנה גם דף ייעודי למובייל כך שהדף יהיה רספונסיבי למכשירים שונים. בנוסף, נבנה רשימת תפוצה מיועדת, אליה כל אנשי הקשר ייכנסו.

אפיון דף הנחיתה
תחילה נאפיין את דף הנחיתה - איזה שירות אנחנו מציעים, מה כולל השירות, אילו מסלולים יהיו, מי קהל היעד שאנחנו רוצים לפנות אליו ואיך נשווק את העמוד עצמו? באפיון נחליט את כל ההחלטות החשובות, ונבנה את העמוד בצורה כללית ללא עיצוב בהתאם לאפיון.
עיצוב דף הנחיתה
ברגע שנבנה את האפיון, נעצב את דף הנחיתה בהתאם למיתוג הקיים של העסק - הלוגו, השפה הויזואלית, האלמנטים השולטים והטיפוגרפיה (פונטים מתאימים). במידה ואין עדיין מיתוג לעסק - נצא לשפה ויזואלית חדשה, שהולמת את השירות או המוצר אותו נקדם בדף הנחיתה.
בנייה והעלאה לאוויר
בניית הדף תתבצע לאחר שלב האפיון ושלב העיצוב, בפלטפורמת SMOOVE. בשלב זה, אנחנו נבנה גם דף ייעודי למובייל כך שהדף יהיה רספונסיבי למכשירים שונים. בנוסף, נבנה רשימת תפוצה מיועדת, אליה כל אנשי הקשר ייכנסו.

ובשורה התחתונה... מה יוצא לי מזה?

שיווק אוטומטי

דף הנחיתה עובד עבורכם ומשיג את הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם על ידי הסבר על השירות, והנעה ברורה לפעולה שהיא השארת הפרטים.

מוכנות לקמפיין הבא

ברגע שתעלו את הקמפיין לשירות/מוצר - דף הנחיתה עומד לרשותכם וישלים את מהלך הקמפיין להשגת הלקוחות הפוטנציאליים לעסק!

תשתית לשיווק דיגיטלי

תשתית מוכנה לדיוור, פרסום ושיווק עבור לקוחות שמעוניינים במוצרים ובשירותים שלכם - אוטומציה, רשימות תפוצה, ודיוור באמצעות סמסים / מיילים.

שיווק אוטומטי
דף הנחיתה עובד עבורכם ומשיג את הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם על ידי הסבר על השירות, והנעה ברורה לפעולה שהיא השארת הפרטים.
מוכנות לקמפיין הבא
ברגע שתעלו את הקמפיין לשירות/מוצר - דף הנחיתה עומד לרשותכם וישלים את מהלך הקמפיין להשגת הלקוחות הפוטנציאליים לעסק!
תשתית לשיווק דיגיטלי
תשתית מוכנה לדיוור, פרסום ושיווק עבור לקוחות שמעוניינים במוצרים ובשירותים שלכם - אוטומציה, רשימות תפוצה, ודיוור באמצעות סמסים / מיילים.

Q&A

דף נחיתה ואתר הם שני נכסים דיגיטליים שונים, אשר אינם תלויים זה בזה. מטרת האתר שלנו היא להוות עוגן דיגיטלי לעסק כולו, לעומת דף נחיתה – שמטרתו היא להשיג עבורנו "לידים" שמתעניינים בשירות או מוצר ספציפי אותו אנחנו מקדמים בדף.
לכן, גם אם יש לך אתר – זה לא שולל את הצורך בדף נחיתה, שמתעורר בעיקר כאשר נרצה להעלות קמפיין השקה או קמפיין מכירה לאוויר.
ככל שיהיו לנו יותר נכסים דיגיטליים – כך יהיה קל יותר לגוגל לקדם אותנו בחיפוש, והלקוחות שלנו יוכלו למצוא אותנו בקלות.

דף נחיתה הוא כלי שיווקי מאוד חזק כיום, אך יש לבצע פעולות נוספות כדי שיגיעו אל הדף וילחצו על הקישור – זה לא יקרה מעצמו.
לכן, יש להטמיע את הקישור שלו בכל רשת חברתית של העסק (פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין, יוטיוב, טיקטוק…) בתור התחלה.
יש לדבר על השירות באופן אורגני, יש להעלות קמפיין ממומן במידה ורוצים לקבל לידים של לקוחות חדשים מתעניינים.

בסיום התהליך, אני מייעצת לכל לקוח מה עליו לעשות ואיך כדאי להתקדם מכאן הלאה.

בוודאי, ובחלק מהמקרים – גם כדאי לשנות את הטקסט ולבחון מה עבד ומה דיבר אל הקהל שלנו.
העמוד נבנה במערכת Smoove, וכל הטקסטים כתובים בתוך המערכת, כך שממש ניתן לגשת ולשנות אותם.

בסיום התהליך, אני מסבירה בדיוק איך לעשות זאת.

אין צורך, מאחר ודף הנחיתה ייבנה על פלטפורמה קיימת של Smoove שדואגת עבורנו לכל אלו.

אתר בהחלט רצוי שיהיה, מבחינת שיווקית בלבד לעסק, אבל זה כלל לא מחייב, וגם לא מהווה מגבלה טכנית ליצירת דף הנחיתה.
דף נחיתה נבנה באופן חיצוני, וגם ניהול הלקוחות שנרשמים דרכו, תהליכי האוטומציה והדיוור ללקוחות.

תמיד רצוי להתחיל עם מיתוג קיים, ולשים לוגו של העסק בדף הנחיתה, על מנת למנוע עבודה כפולה בהמשך הדרך, אך גם אם אין – תמיד ניתן לעצב את דף הנחיתה בעיצוב נייטרלי יחסית, ואחר כך לשנות במידת הצורך.

דפי נחיתה הם דבר מאוד פשוט ליצירה מבחינה טכנית, אך יש המון לוגיקות וידע מורכב שצריך לדעת מאחורי הקלעים על מנת לייצר חוויית משתמש נעימה, איכותית, אינטואיטיבית, וכמובן – לייצר עמוד שהוא מוכר, ממיר ומספיק שיווקי על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים יסכימו לתת את הפרטים שלהם.
לדפי נחיתה נדרש הרבה מאוד ידע בתחום העיצוב, השיווק, וחוויית משתמש (UX/UI), ולכן – אמנם כל אחד יכול לעשות זאת מבחינה טכנית, אך אף אחד לא יכול לדעת אם זה בכלל יעבוד, כי זה הרבה מעבר ל"עין עיצובית", או משהו שנראה יפה.

כל דף נחיתה והמורכבות שלו, דפי נחיתה קצרים נוטים להיות גם מוכנים מאוד מהר, ודפי נחיתה ארוכים לוקחים יותר זמן.
טווח הזמן הארוך והצפוי הוא בין שבועיים ל-3 שבועות עד לסיום מוחלט של הפרויקט, אבל אספר לך שיש לי לקוחות שהיו מאוד זריזים במענה ופנויים לסקיצות (וגם ממהרים עם הקמפיינים) ולכן דף הנחיתה שלהם היה מוכן תוך 10 ימים בלבד, ולעומתם יש לי לקוחות שדף הנחיתה שלהם נמרח על פני 3-4 חודשים, בגלל חוסר הפניות שלהם לדייק תכנים או לעבור על הסקיצות העיצוביות שמחכות להם במייל.
כל מקרה לגופו, אך חשוב לזכור שהפניות שלך לתהליך היא גורם מכריע כאן.

אני לא מתחייבת לזמן מסוים שהדף יהיה מוכן, כי תמיד יש בלת"מים, וזה תלוי כמובן גם בך, אבל אני כן מחויבת אלייך ולצורך שלך – ולכן, במידה ויש לך דד-ליין חיצוני להעלות את דף הנחיתה לאוויר, אני מהצד שלי אעשה את ה100% שלי כדי שהכול יהיה מוכן בזמן, וזאת בהתחייבות.

מה ההשקעה שלך?

דף נחיתה
למוצר פרימיום

2850
  • דף נחיתה שמתאים לשירות או מוצר פרימיום בעסק
  • פגישת זיקוק כלולה במחיר! = פגישת דיוק לכל התוכן של דף הנחיתה
  • רספונסיביות והתאמה למובייל
  • רשימת תפוצה ייעודית
  • טופס הנעה לפעולה - יחזור על עצמו 3 פעמים לאורך הדף
  • תוכן מלא שיופיע בדף הנחיתה:
  • אודות בעל העסק ו/או העסק
  • תיאור השירות
  • למי זה מתאים ולמי לא מתאים
  • המלצות על השירות
  • פרטים טכניים
  • חבילות מחירים ואפשרויות תשלום
  • שאלות ותשובות

דף נחיתה
למוצר זול / חד פעמי

1800
  • דף נחיתה שמתאים למוצר זול בעסק, או שירות חד פעמי
  • רספונסיביות והתאמה למובייל
  • רשימת תפוצה ייעודית
  • טופס הנעה לפעולה - יחזור על עצמו פעמיים לאורך הדף
  • תוכן חלקי (לבחירה) שיופיע בדף הנחיתה:
  • תיאור השירות
  • אודות בעל העסק ו/או העסק
  • פסקה נוספת לבחירה
פופולרי

דף נחיתה
להרשמה בלבד / מוצר מתנה

1500
  • דף נחיתה שמתאים להרשמה בלבד לאירוע / להורדת מוצר מגנט במתנה
  • רספונסיביות והתאמה למובייל
  • רשימת תפוצה ייעודית
  • טופס הנעה לפעולה
  • פסקת תיאור השירות / המוצר

מה ניתן לקבל בנוסף?

אוטומציה

ניתן לשדרג את החבילה גם לפגישת אוטומציה לאחר בניית הדף, בה נגדיר מהם התהליכים האוטומטיים שיקרו לאחר שהלקוח יגיע לדף הנחיתה ויבחר להשאיר פרטים.

סליקה

ניתן לשדרג את החבילה גם לחיבור לעמוד סליקה (לפי מסוף הסליקה לבחירתכם), כך שהלקוח יוכל לבצע רכישה ללא התערבות שלנו, ישירות לאחר השארת הפרטים.

ריבוי שפות

ניתן לשדרג ולבנות דף נחיתה זהה בשפות נוספות, במידה וקהל היעד הוא לא רק ישראלי. עלות של שפה נוספת היא 50% מהחבילה המקורית עבור שפה שניה, ו-35% עבור שפה שלישית.

מודעות לקמפיין

ניתן לשדרג ולרכוש גם חבילת מודעות לקמפיין ברשתות חברתיות: אינסטגרם, פייסבוק וכו'
הלקוח יגיע אל דף הנחיתה דרך לחיצה על הקישור שיופיע במודעות הקמפיין.

השאירו פרטים במידה ואתם מעוניינים בעיצוב ובניית דף נחיתה עסקי

ואני אצור איתכם קשר ב-48 השעות הקרובות לתיאום שיחת היכרות: