עיצוב ובניית דפי נחיתה מהממים מדויקים ממירים
הדרך שלך לשווק 24/7 ולהשיג את הלקוחות הפוטנציאליים המדויקים - לעסק ולשירות שלך!
מה זה דף נחיתה ולמה כל עסק צריך אחד כזה?
דף נחיתה הוא דף אינטרנטי שלא חייב להיות חלק מהאתר שלך.
מטרתו העיקרית של דף נחיתה היא קידום של שירות אחד ולא עסק שלם (לעומת אתר תדמיתי), כלומר המטרה העיקרית בסופו של דבר היא שיווק.
באמצעות דף הנחיתה, נוכל לאסוף כמה שיותר "לידים" = פרטי אנשי קשר שמתעניינים במוצר או השירות הספציפיים שאנחנו בוחרים לקדם בדף הנחיתה הזה, ולהעביר אלינו את המידע שלהם.
בזכות עיצוב נכון, מדויק וממוקד למסר – דף הנחיתה שלנו יצליח לאסוף לידים רבים מקהל היעד שלנו, מה שיאפשר לנו לשווק להם את השירותים שלנו.
מי צריך דף נחיתה?
- בעלי עסקים עם עסק של שירותים (כמו אימון, טיפול, ייעוץ, הדרכה, הכוונה, עיצוב, אסטרטגיה וכו') = נותני שירות
- בעלי עסקים שרוצים ללייצר רשימת תפוצה כדי להמשיך לשווק בצורה חכמה
- בעלי עסקים שרוצים למכור/לשווק מוצר דיגיטלי (מדריך / הרצאה / קורס) - חינמי או בתשלום
- בעלי עסקים שמעוניינים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם
- בעלי עסקים שאין להם אתר או תקציב לבניית אתר שלם לעסק, ומחפשים פיתרון ביניים זמני
- מי שמעוניין להרים קמפיין ממומן וצריך הפנייה ללינק שבו הלקוחות ישאירו את הפרטים בטופס
- בעלי עסקים שרוצים להגדיל את העסק ואת ההכנסות מבלי להשקיע עוד זמן
דוגמאות מהשטח של פרויקטים
דף נחיתה לכנס דיגיטלי
דף נחיתה להרשמה לכנס דיגיטלי אינסטה בינג' של גבי יפה וקטיה מלץ
להבאת לקוחות דרך אינסטגרם
דף נחיתה לקורס דיגיטלי
דף נחיתה להרשמה לקורס דיגיטלי של עיצוב התאורה בבית -
מבית כל הסודות של רפלקטורה
דף נחיתה לפגישת מיקסום הבית
דף נחיתה לפגישת ייעוץ למיקסום הבית,
עבור האדריכלית רותי קידר - ממקסמת חללים
דף נחיתה לפגישת הכוונה רפואית
דף נחיתה עבור ד"ר לירון ברקוביץ, דוקטור ברפואה, מדענית ומנהלת מעבדת מחקר לסרטן, עבור שירות ייחודי של הכוונה רפואית
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לתוכנית ליווי לירידה במשקל
דף נחיתה לתוכנית הליווי של לירידה במשקל - של נטע ארגז, נטורפתית ומאמנת הכושר
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב פנים
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב ושיפוץ הבית בסגנון מודרני, עבור מעצבת פנים גלית חיים
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב פנים
דף נחיתה לעיצוב פנים בסגנון שנקרא "ג'פנדי" שהוא סגנון העיצוב הייחודי של המעצבת
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לפגישה אימונית
דף נחיתה עבור טל אלזם, מאמנת אישית ועסקית - לפגישה אימונית חד פעמית
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לכנס עסקים
דף נחיתה לכנס עסקים של האדריכלית רחל ורשבסקי על הצעות מחיר שאי אפשר לסרב להן
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לתוכנית ליווי עסקית
דף נחיתה לתוכנית הליווי "מעצבים הצלחה" של האדריכלית רחל ורשבסקי - למעצבים, אדריכלים ואמנים
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה להדרכה מוקלטת לסטודנטים
דף נחיתה להדרכה פרקטית מוקלטת עבור סטודנטים - הדס אדם, פסיכולוגית ומומחית לאסטרטגיות למידה
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב הבית
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לפני תהליך שיפוץ ותכנון הבית - עדן זוארץ, לב הארץ אדריכלות, אדריכלות ועיצוב פנים
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לפגישת ייעוץ לבנייה חדשה או תוספת
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לפני תהליך בנייה חדשה או תוספת בנייה - טטיאנה אושקוב, הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לכנס עסקים "איך להביא את הלקוח הראשון"
דף נחיתה לכנס עסקים של האדריכלית רחל ורשבסקי על איך להביא את הלקוח הראשון - כנס 1-100
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לתוכנית ליווי כושר בהיריון
דף נחיתה לתוכנית ליווי אישית לכושר בהיריון של "אמא בכושר" - שירית ברטרנד
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה להורדת מדריך מתנה
דף נחיתה למדריך המתנה לשיפוץ הבית - של מעצבת הפנים שירי הלר שוורץ
צפו בעיצוב - לדף הנחיתה לחצודף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב חללים מסחריים
דף נחיתה לעיצוב משרדים וחללים מסחריים -
שרה איגר, מעצבת פנים
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב ותכנון הבית
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב ותכנון הבית -
יסמין גלעד, אדריכלות ועיצוב פנים שורשי
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב הבית
דף נחיתה לפגישת ייעוץ לעיצוב הבית -
ליטל קפלן, מעצבת פנים
לקוחות מרוצים
איך זה עובד?
אפיון דף הנחיתה
תחילה נאפיין את דף הנחיתה - איזה שירות אנחנו מציעים, מה כולל השירות, אילו מסלולים יהיו, מי קהל היעד שאנחנו רוצים לפנות אליו ואיך נשווק את העמוד עצמו? באפיון נחליט את כל ההחלטות החשובות, ונבנה את העמוד בצורה כללית ללא עיצוב בהתאם לאפיון.
עיצוב דף הנחיתה
ברגע שנבנה את האפיון, נעצב את דף הנחיתה בהתאם למיתוג הקיים של העסק - הלוגו, השפה הויזואלית, האלמנטים השולטים והטיפוגרפיה (פונטים מתאימים). במידה ואין עדיין מיתוג לעסק - נצא לשפה ויזואלית חדשה, שהולמת את השירות או המוצר אותו נקדם בדף הנחיתה.
בנייה והעלאה לאוויר
בניית הדף תתבצע לאחר שלב האפיון ושלב העיצוב, בפלטפורמת SMOOVE. בשלב זה, אנחנו נבנה גם דף ייעודי למובייל כך שהדף יהיה רספונסיבי למכשירים שונים. בנוסף, נבנה רשימת תפוצה מיועדת, אליה כל אנשי הקשר ייכנסו.
אפיון דף הנחיתה
עיצוב דף הנחיתה
בנייה והעלאה לאוויר
ובשורה התחתונה... מה יוצא לי מזה?
שיווק אוטומטי
דף הנחיתה עובד עבורכם ומשיג את הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם על ידי הסבר על השירות, והנעה ברורה לפעולה שהיא השארת הפרטים.
מוכנות לקמפיין הבא
ברגע שתעלו את הקמפיין לשירות/מוצר - דף הנחיתה עומד לרשותכם וישלים את מהלך הקמפיין להשגת הלקוחות הפוטנציאליים לעסק!
תשתית לשיווק דיגיטלי
תשתית מוכנה לדיוור, פרסום ושיווק עבור לקוחות שמעוניינים במוצרים ובשירותים שלכם - אוטומציה, רשימות תפוצה, ודיוור באמצעות סמסים / מיילים.
שיווק אוטומטי
מוכנות לקמפיין הבא
תשתית לשיווק דיגיטלי
Q&A
דף נחיתה ואתר הם שני נכסים דיגיטליים שונים, אשר אינם תלויים זה בזה. מטרת האתר שלנו היא להוות עוגן דיגיטלי לעסק כולו, לעומת דף נחיתה – שמטרתו היא להשיג עבורנו "לידים" שמתעניינים בשירות או מוצר ספציפי אותו אנחנו מקדמים בדף.
לכן, גם אם יש לך אתר – זה לא שולל את הצורך בדף נחיתה, שמתעורר בעיקר כאשר נרצה להעלות קמפיין השקה או קמפיין מכירה לאוויר.
ככל שיהיו לנו יותר נכסים דיגיטליים – כך יהיה קל יותר לגוגל לקדם אותנו בחיפוש, והלקוחות שלנו יוכלו למצוא אותנו בקלות.
דף נחיתה הוא כלי שיווקי מאוד חזק כיום, אך יש לבצע פעולות נוספות כדי שיגיעו אל הדף וילחצו על הקישור – זה לא יקרה מעצמו.
לכן, יש להטמיע את הקישור שלו בכל רשת חברתית של העסק (פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין, יוטיוב, טיקטוק…) בתור התחלה.
יש לדבר על השירות באופן אורגני, יש להעלות קמפיין ממומן במידה ורוצים לקבל לידים של לקוחות חדשים מתעניינים.
בסיום התהליך, אני מייעצת לכל לקוח מה עליו לעשות ואיך כדאי להתקדם מכאן הלאה.
בוודאי, ובחלק מהמקרים – גם כדאי לשנות את הטקסט ולבחון מה עבד ומה דיבר אל הקהל שלנו.
העמוד נבנה במערכת Smoove, וכל הטקסטים כתובים בתוך המערכת, כך שממש ניתן לגשת ולשנות אותם.
בסיום התהליך, אני מסבירה בדיוק איך לעשות זאת.
אין צורך, מאחר ודף הנחיתה ייבנה על פלטפורמה קיימת של Smoove שדואגת עבורנו לכל אלו.
אתר בהחלט רצוי שיהיה, מבחינת שיווקית בלבד לעסק, אבל זה כלל לא מחייב, וגם לא מהווה מגבלה טכנית ליצירת דף הנחיתה.
דף נחיתה נבנה באופן חיצוני, וגם ניהול הלקוחות שנרשמים דרכו, תהליכי האוטומציה והדיוור ללקוחות.
תמיד רצוי להתחיל עם מיתוג קיים, ולשים לוגו של העסק בדף הנחיתה, על מנת למנוע עבודה כפולה בהמשך הדרך, אך גם אם אין – תמיד ניתן לעצב את דף הנחיתה בעיצוב נייטרלי יחסית, ואחר כך לשנות במידת הצורך.
דפי נחיתה הם דבר מאוד פשוט ליצירה מבחינה טכנית, אך יש המון לוגיקות וידע מורכב שצריך לדעת מאחורי הקלעים על מנת לייצר חוויית משתמש נעימה, איכותית, אינטואיטיבית, וכמובן – לייצר עמוד שהוא מוכר, ממיר ומספיק שיווקי על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים יסכימו לתת את הפרטים שלהם.
לדפי נחיתה נדרש הרבה מאוד ידע בתחום העיצוב, השיווק, וחוויית משתמש (UX/UI), ולכן – אמנם כל אחד יכול לעשות זאת מבחינה טכנית, אך אף אחד לא יכול לדעת אם זה בכלל יעבוד, כי זה הרבה מעבר ל"עין עיצובית", או משהו שנראה יפה.
כל דף נחיתה והמורכבות שלו, דפי נחיתה קצרים נוטים להיות גם מוכנים מאוד מהר, ודפי נחיתה ארוכים לוקחים יותר זמן.
טווח הזמן הארוך והצפוי הוא בין שבועיים ל-3 שבועות עד לסיום מוחלט של הפרויקט, אבל אספר לך שיש לי לקוחות שהיו מאוד זריזים במענה ופנויים לסקיצות (וגם ממהרים עם הקמפיינים) ולכן דף הנחיתה שלהם היה מוכן תוך 10 ימים בלבד, ולעומתם יש לי לקוחות שדף הנחיתה שלהם נמרח על פני 3-4 חודשים, בגלל חוסר הפניות שלהם לדייק תכנים או לעבור על הסקיצות העיצוביות שמחכות להם במייל.
כל מקרה לגופו, אך חשוב לזכור שהפניות שלך לתהליך היא גורם מכריע כאן.
אני לא מתחייבת לזמן מסוים שהדף יהיה מוכן, כי תמיד יש בלת"מים, וזה תלוי כמובן גם בך, אבל אני כן מחויבת אלייך ולצורך שלך – ולכן, במידה ויש לך דד-ליין חיצוני להעלות את דף הנחיתה לאוויר, אני מהצד שלי אעשה את ה100% שלי כדי שהכול יהיה מוכן בזמן, וזאת בהתחייבות.
מה ההשקעה שלך?
דף נחיתה
לשירות פרימיום
-
דף נחיתה שמתאים לשירות או מוצר פרימיום בעסק
-
רספונסיביות והתאמה למובייל
-
רשימת תפוצה ייעודית
-
טופס הנעה לפעולה - יחזור על עצמו 3 פעמים לאורך הדף
-
תוכן מלא שיופיע בדף הנחיתה:
-
אודות בעל העסק ו/או העסק
-
תיאור השירות
-
למי זה מתאים ולמי לא מתאים
-
המלצות על השירות
-
פרטים טכניים
-
חבילות מחירים ואפשרויות תשלום
-
שאלות ותשובות
המחיר אינו כולל מע"מ
דף נחיתה
לשירות בינוני / חד פעמי
-
דף נחיתה שמתאים לשירות בינוני בעסק, או שירות חד פעמי
-
רספונסיביות והתאמה למובייל
-
רשימת תפוצה ייעודית
-
טופס הנעה לפעולה - יחזור על עצמו פעמיים לאורך הדף
-
תוכן חלקי (לבחירה) שיופיע בדף הנחיתה:
-
תיאור השירות
-
אודות בעל העסק ו/או העסק
-
פסקה נוספת לבחירה
המחיר אינו כולל מע"מ
מה ניתן לקבל בנוסף?
אוטומציה
ניתן לשדרג את החבילה גם לפגישת אוטומציה לאחר בניית הדף, בה נגדיר מהם התהליכים האוטומטיים שיקרו לאחר שהלקוח יגיע לדף הנחיתה ויבחר להשאיר פרטים.
סליקה
ניתן לשדרג את החבילה גם לחיבור לעמוד סליקה (לפי מסוף הסליקה לבחירתכם), כך שהלקוח יוכל לבצע רכישה ללא התערבות שלנו, ישירות לאחר השארת הפרטים.
ריבוי שפות
ניתן לשדרג ולבנות דף נחיתה זהה בשפות נוספות, במידה וקהל היעד הוא לא רק ישראלי. עלות של שפה נוספת היא 50% מהחבילה המקורית עבור שפה שניה, ו-35% עבור שפה שלישית.
מודעות לקמפיין
ניתן לשדרג ולרכוש גם חבילת מודעות לקמפיין ברשתות חברתיות: אינסטגרם, פייסבוק וכו'
הלקוח יגיע אל דף הנחיתה דרך לחיצה על הקישור שיופיע במודעות הקמפיין.
חיפשתי מישהי מקצועית, מוכשרת וחכמה שתהיה ביננו תקשורת טובה ואמון. פניתי לספיר אחרי שעקבתי אחר העבודות שלה באינסטגרם ואהבתי את הסגנון. כבר בשיחת הטלפון הראשונה הבנתי שספיר מתאימה בול לפרויקט, היא הבינה בדיוק מה אני מחפשת וצריכה והציעה לי מה שאפילו לא ידעתי לבקש. עברנו יחד תהליך של בניית דף נחיתה מאפס. היא הנחתה אותי איך לכתוב את התוכן, איך לתאר ולדייק את המסר שלי. הרבה בזכותה הצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי כמו ששאפתי לעשות. והיא כמובן עשתה את כל השאר ועיצבה עמוד קולע שענה על ציפיותיי, שלא היו נמוכות בכלל 😉
אני ממליצה על ספיר מכל הלב, ומרגישה שזכיתי בטובה ביותר שתלווה אותי בשלב החשוב של השקת השירות שלי, ותצליח להציג אותו ואותי באופן האותנטי והמקצועי ביותר. פשוט אלופה!!!