בפרק הזה אני זוכה לארח את גבי בר, בעלים ומייסדת של האקדמיה לשיווק דיגיטלי-פרקטי, אמא של חואן והבסטי שלי.
גבי ואני הכרנו ממש בפלטפורמה של האינסטגרם, יש שיגידו שאני התחלתי איתה והיא באמת הייתה החברה העצמאית הראשונה שלי ומאז זה הפך לסיפור אהבה.
בפרק הזה אנחנו הולכות לדבר על שיווק בכלל ועל האינסטגרם בפרט:
מה עושים כשהתוצאות באינסטגרם כל כך מייאשות ומאכזבות?
מה המטרה שלנו בכלל בתוך כל השיווק שאנחנו עושות?
איך להפסיק לשווק מתוך תחושה של "כי צריך", כי זו ברירת המחדל ולחזור ללמה שלנו?
ואיך דווקא עכשיו (והאם דווקא עכשיו) זה הגיוני ולגיטימי להמשיך לשווק את העסק שלנו?
גבי הולכת לספר לנו על הגלגול הקודם של העסק שלה וכמה ששיווק זה בכלל לא דבר מולד או קל, כמו שלפעמים זה נראה כלפי חוץ.
ספרו לנו בתגובות או באינסטגרם איך היה לכן הפרק ומה לקחתן ממנו 🙂