פרק #1 - איך להוציא לקוחות מרוצות מבלי להיות בריצוי? - Sapir Benda Design
grow and glow podcast

פרק #1 – איך להוציא לקוחות מרוצות מבלי להיות בריצוי?

27/06/2024
42:30

פרק סולו בו אני מספרת לכן דרך מסע בזמן עם לקוחה אמיתית שלי – על איך אפשר להתמודד נכון עם ביקורת כבעלות עסקים וכמעצבות.

דיברתי גם על פרפקציוניזם (וכמה אנחנו מרגישות שזה סקסי להגיד את זה על עצמנו) ואפילו דיברתי על טכניקת קריאת מחשבות ללקוחות – כדי שגם אם הם לא יידעו להסביר לנו מה לא עובד להם, נדע לעזור להם.

האזנה נעימה!

להאזנה בפלטפורמות השונות:

כדי שלא תפספסי אף פרק ✨

אני מזמינה אותך להצטרף אליי לקבוצת וואטסאפ סגורה ושקטה – 
בה אני מעדכנת בכל פעם שעולה פרק חדש לפודקאסט :)