fbpx

כמה פעמים אמרו לך ש…
"דפי נחיתה יכולים להחליף את השיחות המכירה הטלפוניות שלך!"
או ש…
"דף נחיתה הוא איש מכירות שעובד בשבילך ובמקומך!"
וחשבת לעצמך…

"זה חרטא! אצלי זה לא עובד בכלל!"

אז האמת, שגם אני הייתי סקפטית לאללה כשנחשפתי לדפי נחיתה,
ותהיתי לעצמי – מה הסיכוי שזה נכון?!
הרי… אם זה היה נכון, כל מי שיש לה דף נחיתה – תהיה עשירה!

ואז התחלתי להתנסות בזה בעצמי ולבנות דף נחיתה לכל שירות בעסק שלי
ומניסיון אני יכולה לספר לך
שדפי נחיתה באמת יכולים להחליף שיחות מכירה טלפוניות 
או לפחות להמעיט משמעותית את הצורך בהן
ובכך לפנות לך ים של זמן בעסק ואנרגיות שמנותבות למקומות מיותרים!

ומי מאיתנו לא רוצה לשבור את משוואת ה"זמן=כסף" בעסק?
כולנו רוצות לעבוד פחות זמן על דברים שלא מניבים לנו שקל, ולהרוויח הרבה יותר כסף.

אבל כפי שהבנת... זה ממש לא כזה פשוט.

זה ממש לא מספיק פשוט ליצור דף נחיתה ולהעלות אותו לאוויר!

כדי שדפי הנחיתה שלך באמת ישמשו לך כמו איש מכירות…
כדי שדפי הנחיתה שלך באמת יגרמו לאנשים לקנות דווקא ממך…
כדי שדפי הנחיתה שלך באמת יעבדו ולא ירגישו לך כמו בזבוז זמן ואנרגיה אחד גדול…
כדי שדפי נחיתה באמת ישברו לך את משוואת ה"זמן=כסף" בעסק שלך –
צריך לדעת איך לעשות את זה נכון!

אז מה יקרה לך בעסק כשדפי הנחיתה שלך יהיו ממירים?

דמייני לך שדפי הנחיתה שלך באמת מכניסים אלייך לקוחות משלמים לעסק.
דמייני שכל פעם כשלקוחה נכנסת לאחד מדפי הנחיתה – היא בוחרת לרכוש דווקא ממך שירות או לקנות ממך מוצרים…
את יכולה לדמיין מה יקרה בעסק אם דפי הנחיתה שלך יעבדו בצורה הזאת?

ואיך עושים את זה?

דפי נחיתה ממירים מורכבים מנוסחה שגורמת להם להיות כל כך מוצלחים:

עיצוב
תוכן
שיווק

זו התורה כולה.
ככה פשוט – ככה זה גם מורכב.

אבל אנחנו לא רוצות שהכול יהיה כזה מורכב,
וזה לגמרי אפשרי לכתוב בעצמנו דפי נחיתה ממירים,
מבלי שנצטרך להישען על כותבי תוכן חיצוניים או לשבור את הראש ולעשות מלא טעויות,
לפספס מלא לקוחות ורק אז להבין מה היינו צריכות לכתוב אחרת…
אנחנו רוצות פשוט לעשות את זה נכון, ומההתחלה.


אז איך אנחנו יוצרות בעצמנו דפי נחיתה שמצליחים להמיר לנו לקוחות משלמים?
איך אנחנו מצליחות להעביר את הערך המטורף שיש לשירותים שלנו ולגרום לכך שהלקוחות לא ירצו לסרב לנו?
איך אנחנו מצליחות להעביר את הייחודיות שלנו בדפי הנחיתה ככה שהלקוחות שלנו ירצו לקנות דווקא מאיתנו?
איך אפשר להפוך את דף הנחיתה שלנו מדף שומם שאין ממנו הרשמות או רכישות, לאיש מכירות שעובד עבורנו 24/7?

אני רוצה ללמד אותך את השיטה שפיתחתי במשך 5 השנים האחרונות,
אחרי תואר מקצועי ב-UX/UI (עיצוב חוויית משתמש) ואחרי למעלה מ-300 לקוחות מרוצות שעפות על דפי הנחיתה שלהן ועל התוצאות בפועל בעסק, שגם עיצבתי עבורן וגם לימדתי אותן איך לעשות זאת בעצמן:

שיטת הזיקוק שלי לכתיבת דפי נחיתה ממירים, שיביאו לקוחות שרוצים לקנות דווקא ממך!

שיטת הזיקוק תלמד אותך...

שיטת הזיקוק שלי מדויקת לך אם…

איך אני הולכת ללמד אותך את שיטת הזיקוק שלי לכתיבת דפי נחיתה ממירים?

את השיטת הזיקוק שלי אני הולכת להעביר בקורס דיגיטלי כיפי, חווייתי, מסודר ונגיש
של 12 פרקים וחוברת עבודה שתלווה אותך לכל אורך הדרך.
הקורס יעניק לך את הכלים והמיומנויות להפוך את דף הנחיתה שלך לאיש מכירות שעובד בשבילך –
על ידי תוכן מדויק, שיווקי וייחודי לך,
כדי שהלקוחות שלך יבחרו בך וירצו לקנות דווקא ממך.

מה צריך לכלול בתוכן של דף הנחיתה שלנו?
אילו סוגים שונים של דפי נחיתה יש?
איך נדע לבחור ביניהם ומה המבנה הנכון לדף נחיתה שלי?
נדבר גם על החלק החשוב ביותר בדף נחיתה: הבאנר הראשי, ואיך הופכים אותו לבאנר מנצח?

איך מנגישים את הערך המטורף שיש לכל שירות שלנו בעסק, בשפה שהלקוחות שלנו יבינו ויפנימו וגם ידעו שזה מדויק להם?
מתי נשתמש במונחים מקצועיים ולא מונגשים לקהל רחב?
איך באמת מעבירים ללקוחות שלנו את מה שהם צריכים לדעת על השירות שלנו כדי שהם יבינו שזהו – הם לא צריכים לחפש יותר, התשובה נמצאת בידיים שלהם!

איך להיכנס לראש של הלקוחות שלנו (גם אם העסק שלנו חדש ועדיין אין לנו לקוחות)?
איך להבין מה מתסכל אותן, מה הן חולמות להשיג, לאן הן רוצות להגיע, ומה מאתגר אותן בתדירות יומיומית / שבועית / חודשית / שנתית, וככה לכתוב מסרים שיווקיים מדויקים כדי שהן ירגישו שיש כאן מי שמבין אותן, יכול לעזור להן ולהביא אותן לפיתרון המושלם ומעבר לו.

נלמד מי קהל היעד שלך – כי אף אחת מאיתנו לא פונה "לכולם", אז למי כן?
פרק 4 הוא פרק מכונן, כי אם לא נדע מי הלקוחות שאנחנו פונות אליהן (בכל שירות!) – לא נוכל לייצר עבורן שום דבר.
בפרק זה את תעברי תהליך עומק, מי את רוצה למגנט אלייך לעסק ולשירותים שלך, מי צריך את השירות שלך ואת הפיתרונות הייחודיים שאת מציעה?
גם אם העסק שלך חדש ועדיין אין לך לקוחות – את הולכת להבין למי את רוצה לפנות ואיך לדבר בדיוק אליה בצורה שיווקית ומדויקת, כדי שהיא תגיע דווקא אלייך!

או במילים אחרות: פתרון התנגדויות מכירה.
בפרק הזה אנחנו נלמד מהן הסיבות האפשריות שהלקוחות שלנו יבחרו *לא* לקנות מאיתנו, ואיך דף הנחיתה יכול לפתור להן את זה ממש בקלות ומראש, מבלי שנהיה בכלל מעורבות בתהליך או נקדיש לכך שיחת מכירה שלמה?
נלמד לפרק את ההתנגדויות שיעלו ללקוחות שלנו בראש כבר בדף הנחיתה, ככה שהן בסופו של דבר יקבלו החלטה חיובית לרכוש מאיתנו או להירשם בדף.
נדבר על התנגדויות נפוצות ואיך לפתור אותן בצורה אחראית מתוך נהלי העסק שלנו, ובאילו דפי נחיתה זה חובה.

את הולכת ללמוד בפרק הזה איך לכתוב על עצמך, משתי נקודות מבט שונות:
מנקודת מבט של מי שמבינה לעומק את המסע שהלקוחות שלה עוברים, כי עברת את זה על בשרך,
ומנקודת מבט של מי שעוסקת במקצוע מתוך תשוקה ולא מתוך כאב המזוהה עם הלקוחות.

הסיבה שהפרדתי והחלטתי ללמד גם וגם, היא מכיוון שהרבה מאיתנו במקצועות העיצוב, נמצאות במקצועות אלו כי חלמנו עליהם וזה אכן התשוקה שלנו, ולאו דווקא החיבור אלינו יהיה מתוך איזשהו כאב משותף, אלא דווקא מתוך החלום המתגשם.

האודות עלינו בדף הנחיתה נועדו בין היתר לקרב ולחבר בינינו לבין הלקוחות ולכן זה חובה שנדע לכתוב את זה בצורה כזו, שתאפשר גם את החיבור והקירבה, אבל גם שתניע את הלקוחות לפעולה, וזה קורה על ידי שימת הדגש על "למה דווקא אנחנו", למה דווקא איתנו כדאי להן להמשיך / להתקדם, למה דווקא מאיתנו כדאי להן לקנות. 

האם כדאי לחשוף מחיר בדפי הנחיתה שלנו?
באילו דפי נחיתה חובה לחשוף מחיר, ובאיזה אנחנו לא חייבות לחשוף?
איך אפשר לעשות את זה בצורה נכונה תוך שילוב אסטרטגיות מכירה?
ואיך נפתרים מהפחדים של חשיפת המחיר שמנהלים אותנו, ועושים את זה בלב שלם?

ביסוס אמון במערכת היחסים שלנו עם הלקוחות, היא לא דבר כזה פשוט ומובן מאליו בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו היום.
אז איך אנחנו כן מבססות אמון בדף הנחיתה מול הלקוחות שלנו, כן מעבירות אותם תהליך אמיתי של לסמוך עלינו ועוזרות להם לקבל החלטת רכישה כבר בדף הנחיתה עצמו?
ואיך גם בהנעה לפעולה שאנחנו כותבות, אפשר לשמור על הייחודיות שלנו ולהביא את האופי המנצנץ שלנו לידי ביטוי?

המלצות ועדויות חברתיות בדפי נחיתה שלנו הן מאוד חשובות וקריטיות להצלחה של דף נחיתה ממיר, כי אף אחת מאיתנו לא רוצה להרגיש כמו שפן ניסיונות. אנחנו רוצות להרגיש ודאות וביטחון בכל צעד שאנחנו עושות, וכך גם הלקוחות שלנו – ואחת הדרכים להעניק להם את הודאות והביטחון שהם מחפשים, היא על ידי המלצות ועדויות חברתיות.
אז איפה מכניסים את זה בדף הנחיתה ואיך עושים את זה בפועל כחלק מהשוטף שלנו בעסק?

פרק מעולה שאני ממליצה אפילו לחזור אליו כמה פעמים או לרשום לך בנקודות חשובות ולנעוץ משימה ביומן שחוזרת על עצמה בכל חצי שנה / שנה, כדי שתמיד דפי הנחיתה שלנו יהיו מעודכנים לכל לקוחה שמגיעה אלינו ויראו להן שאנחנו כאן.

לאחר שהלקוחות שלנו נרשמו או בחרו לבצע רכישה, הן מגיעות ל"עמוד התודה" – אז מה צריך להיות בו כדי להשלים את חוויית המשתמש של הלקוחות שלנו?

מה התפקיד של עמוד התודה בפועל, ואיך הוא משמש אותנו גם ליצירת ודאות וביטחון עבור הלקוחות שלנו?

איך אנחנו יכולות לעשות ללקוחות שלנו חווייה מעולה וטובה עד עמוד התודה ומעבר לכך?

איך אנחנו יכולות לנצל את הבמה שיש לנו בעמוד התודה ולאילו מטרות-המשך בעסק?

"הפן הפסיכולוגי של כתיבת דפי נחיתה" – הרצאת אורחת של דלית גולן, קופירייטרית וכותבת תוכן לעסקים ולדפי נחיתה.
איך לכתוב בצורה נכונה את דף הנחיתה שלנו?
מתוך נגיעה בכאב של הלקוח – מבלי להכאיב לו מדי, ומתוך הבטחת חלום / עונג שהוא רוצה להגיע אליהם – מבלי להבטיח הבטחות שווא.
פרק מרתק בהבטחה!

הבונוסים והמתנות שאת מקבלת בתוך הקורס

3 הרצאות בונוס של 3 מרצות אורחות מטורפות על כתיבה שיווקית בדפי נחיתה!
על כתיבה נייטרלית מגדרית, כתיבה מגרגרת בדפי נחיתה, וכתיבה אפקטיבית שאי אפשר לעמוד בפניה!

רחל ורשבסקי, אדריכלית, בעלת תוכנית הליווי העסקית "מעצבים הצלחה"

הרצאת בונוס:
נוסחת המלאכים

ההרצאה של רחל תלמד אתכן נוסחה שתעשה לכן סדר, שנקראת "נוסחת המלאכים" לכתיבת התכנים בדפי נחיתה, ממש לפי ראשי התיבות של המילה "מלאכים".

טל אייזנמן, "תוכן בעבודת יד", כותב תוכן מקצועי לעסקים

הרצאת בונוס:
כתיבה נייטרלית מגדרית

ההרצאה של טל תלמד אתכן איך לייצר כתיבה אחידה לאורך כל דף הנחיתה שלכן, שתפנה גם לגברים וגם לנשים – בצורה בלתי מורגשת ובלתי-מוטה לאף מגדר, כדי שנוכל באמת לפנות לקהל רחב יותר ומגוון יותר

ליאור ארמה, "הדרייברית", יועצת שיווקית ומאמנת עסקית

הרצאת בונוס:
כתיבה מניעה לפעולה

ההרצאה של ליאור תלמד אתכן איך לכתוב את דפי הנחיתה שלנו בצורה שיווקית ככה שלא יהיה אפשר לסרב להן, איך אפשר להציע הצעה בתוך דף הנחיתה שלנו שהיא תתקבל בחיבוק אצל הקהל שלנו וירצו לקבל מאיתנו עוד.

רוצה עוד מתנות? קיבלת 🙂

טמפלט כתיבת תוכן

אני מכינה לכן מראש "טמפלט כתיבת תוכן" מסודר עם השאלות הרלוונטיות והתוכן המומלץ עבור 3 סוגים של שירותים שונים:

  1. דף נחיתה למוצר חינמי / בתשלום סמלי
  2. דף נחיתה לפגישת ייעוץ
  3. דף נחיתה לקורס דיגיטלי / תוכנית ליווי

שליפים

לא צריך להמציא הכול או לכתוב הכול מהראש. לפעמים אנחנו נתקעות או שלא עולה לנו כלום.
במקום שזה יעכב אותך בעשייה ובבניית דף הנחיתה שלך – אני רוצה שתצאי כמה שיותר מהר עם השליחות שלך לאוויר, ולכן הכנתי לך שליפים שתוכלי פשוט לשלוף ולהיעזר בהם ברגעי האמת!

חוברת עבודה

אחרי שתצפי פעם אחת בכל הקורס, הקורס יהפוך עבורך לכלי שאפשר להשתמש בו שוב ושוב.
אבל לא תצטרכי לצפות בו כמה פעמים, אלא פשוט לעבוד בצמוד לחוברת העבודה 🙂

השווי הכולל של הבונוסים והמתנות שתקבלי בקורס:
3500 ש"ח
ללא עלות נוספת!

בנוסף, את תקבלי הנחות בלעדיות:
1. הנחה בהרשמה לפטפורמת Smoove
2. הנחה של 100 ש"ח ברכישת קורס "עושות אקזיט" לבניית דפי נחיתה

הפרטים הטכניים

מתי הקורס מתחיל?
מהרגע שאת נרשמת לקורס – כל התכנים פתוחים לך לצפייה וללמידה.

מתי הקורס מתחיל?
ברגע שאת רוכשת – כל השיעורים פתוחים עבורך וזמינים לך לצפייה בזמנך ומתי שתחליטי 🙂

משך השיעורים
כל פרק הוא עם זמן משתנה, ומפורק לתתי-נושאים של כמה דקות כל פעם, על מנת להקל על קליטת החומר הרב, והכי חשוב – יישום.

איפה הקורס מתקיים?
אצלך במחשב – הקורס הינו דיגיטלי.
מיד לאחר רכישת הקורס, תקבלי שם משתמש + סיסמא למייל, איתם תיכנסי לקורס 🙂

אל תאמיני לי, תאמיני להן...

תשובות לשאלות שאולי עלו לך

אני יכולה לספר לך שמי שלמדה דרכי עיצוב ובניית דפי נחיתה – יודעת איך לכתוב דפי נחיתה בצורה מעולה ועושה זאת שוב ושוב.
את כל הידע הפרקטי שנמצא בקורס הזה הבאתי גם מתוך פגישות הזיקוק השוטפות שנערכו ב-3 השנים האחרונות עם לקוחות מכל מיני תחומים, ולכן יצרתי בקורס הזה עומק אדיר בנושא ו-FLOW מודולרי, סיסטמתי, קל להבנה – כדי שכל אחת תוכל לכתוב לעצמה את התוכן המלא של דפי הנחיתה ככה שהוא ברור ומובן ללקוחות שהיא רוצה למגנט וגם תוכל לשכפל שוב ושוב ממש כמו נוסחה לעוד דפי נחיתה.

בקורס הדיגיטלי "עושות אקזיט" לעיצוב ובניית דפי נחיתה – ישנו מענה מקיף של כל הנושאים אשר צריך ללמוד כדי לעצב ולבנות דפי נחיתה, כולל שיעור על כתיבת התוכן – שם אני מלמדת על מבנה התוכן בדפי הנחיתה, כתיבה של עמודי תודה וגם נוגעת בנושא של הנעה לפעולה.

קורס זיקוק הוא קורס מעמיק שמתמקד בכתיבת התוכן בלבד, ובעצם מעביר אותך תהליך ממש כאילו אני ואת יושבות לפגישה אישית של "פגישת זיקוק" כדי שתוכלי בסופו של הקורס לכתוב בעצמך את התכנים של דפי הנחיתה עם נוסחה מובנית.

קורס זיקוק נועד ללמד את הנושא של כתיבת התוכן לעומקו, לתת לך את החכה ולא רק את הדג – גם עבור מי שמתקשה או לא מרגישה שהיא חזקה בתחום הזה, וכולל בתוכו בונוסים שאין באף קורס אחר 🙂

קורס זיקוק הוא לא קורס לכתיבה שיווקית – הוא קורס לכתיבת דפי נחיתה ממירים בשיטת זיקוק.

אסביר את ההבדל:
כתיבה שיווקית היא מושג שבחוץ נחשב לכתיבה של אתרים, מאמרים של בלוגים וכתיבה ברשתות החברתיות.

באתרים / בבלוגים = זו כתיבה שמטרתה היא לתפוס כמה שיותר קוראים ברשת, להביא כמה שיותר אנשים לאתר מסוים כדי לייצר כמה שיותר טראפיק (תנועה) לאותו אתר, ולגרום להם להשאיר פרטים / לרכוש מוצר כלשהו / להוריד מוצר מגנט.
ברשתות חברתיות = זו כתיבה שנועדה לתפוס את הקוראים, לתת משפטי כותרת שתופסים את הקורא וגורמים לו לעצור על התוכן שלנו, להתחבר אלינו, להרגיש שהוא סומך עלינו, מזדהה איתנו וכו'.

כתיבת דפי הנחיתה שלנו לא פועלת באותה צורה, ומשרתת מטרות אחרות לגמרי!
היא לא נשענת על עקרונות של מילות מפתח / כותרות שתופסות את העין ומושכות קוראים / חיפושים של נושאים ספציפיים בגוגל.

כתיבת דפי הנחיתה שלנו היא כתיבה של תוכן מאוד ענייני ומקצועי שמועבר באופן שיווקי וקולע.
אין כאן סטוריטלינג, סיפורים או מאמרים.
מדובר על תוכן המתאר שירות בעסק שלנו – אשר נותן פיתרון מאוד ספציפי ללקוחות שלנו ולכן זה עדיין שיווק אך סוג אחר לגמרי של כתיבה.

בקורס זיקוק אני מלמדת על כתיבת התוכן בדפי נחיתה בלבד, באופן מעמיק ומאוד מובנה.

יש לי קורס נוסף – קורס "עושות אקזיט" לעיצוב ובניית דפי נחיתה, שהוא הקורס המקיף ונותן את כל הכלים לגבי עיצוב ובניית דפי נחיתה – כולל עיצוב מ-0, בנייה על פלטפורמות שונות, שיווק, אוטומציות וכו'.

כאן תוכלי לראות את כל הפרטים על הקורס "עושות אקזיט" לעיצוב ובניית דפי נחיתה.

מאוד חשוב לי לשמור על מחיר נגיש בקורס עבור כל בעלת עסק, ולכן הקורס לא כולל ליווי או תמיכה.

ניתן לפנות למרצים שנמצאים בקורס ומביאים אלינו את ההרצאות האורחות המעולות, כדי לקבוע ולקיים עימם פגישות ייעוץ בתשלום נפרד.

התכנים שלי לא מוגבלים בזמן, והם יישארו פתוחים עבורך לתמיד.

התכנים יתעדכנו במידת הצורך.

שלב ראשון: מילוי הטופס בדף כאן.
שלב שני: באופן אוטומטי תועברי לעמוד תשלום מאובטח באשראי.
שלב שלישי: לאחר מילוי פרטי אשראי ופרטים אישיים, יישלח אלייך אוטומטית מייל עם פרטי הגישה האישיים שלך לקורס זיקוק.

כן – אני מאפשרת גם לרכוש את הקורס דרך ביט / פייבוקס / העברה בנקאית.

במידה ובחרת בביט / פייבוקס – ניתן להעביר תשלום למספר המשרד 0555693691 ולכתוב לי בהודעת וואצאפ (לאותו מספר) את הפרטים האישיים שלך (שם מלא + מייל + פרטי העסק לחשבונית מס).
יש לציין שרכשת את הקורס עם צילום מסך של ההעברה.

במידה ואת מעדיפה העברה בנקאית – נא לשלוח לי הודעת וואצאפ בנושא כדי לקבל את פרטי חשבון הבנק.

הבונוסים יופיעו לך באופן אוטומטי לאחר הרשמה ורכישה של הקורס – ויחכו לך עם השיעורים של הקורס בתוך פורטל הקורס. פרטי הגישה ישלחו אלייך ישירות למייל בסיום הרכישה. 

בוודאי!

לחצי כאן – זה יוביל אותך ישירות לשיחה איתי בוואצאפ, שם אוכל לענות לך על כל השאלות, ונוודא יחד שאכן הקורס הדיגיטלי הוא הצעד הנכון בשבילך 🖤

בוודאי!
אני עובדת באופן קבוע עם לקוחות שרכשו את קורס זיקוק כדי ללמוד לכתוב דפי נחיתה ממירים, אבל מעוניינים להוציא את שלב העיצוב והבנייה אל איש מקצוע חיצוני.

לחצי כאן – זה יוביל אותך ישירות לכל הפרטים על תהליך עיצוב ובניית דף נחיתה בהתאמה אישית איתי, מלאי את הטופס ותעברי לשאלון האפיון.
לאחר מילוי שאלון האפיון – אני שולחת הצעת מחיר וקובעת איתך שיחת היכרות והתאמה, לוודא שזה אכן רלוונטי אלייך לשלב בו את נמצאת בעסק, ומשם נתקדם.
 🖤

ואם עוד לא הכרנו...

נעים להכיר, ואיזה כיף שאת כאן!
אני ספיר בנדה, מעצבת אתרים ודפי נחיתה לנשות עסקים מנצנצות!
את בטח שואלת את עצמך – "אם היא מעצבת, אז למה היא מלמדת כתיבת תוכן?" או למה שתלמדי דווקא ממני ולא מכותב תוכן?
ואני אשמח לספר לך!

במשך 5 שנים פיתחתי שיטה שנקראת שיטת הזיקוק.

הכול התחיל מהתואר שלי, למדתי מקצוע שנקרא "עיצוב חוויית משתמש" = או בשפה המקצועית – UX/UI ובזה אני עוסקת כיום כעצמאית ובעלת עסק. בחרתי לקחת את הכלים האלו ולעזור דרכם לעצמאיות שבונות את התשתיות הדיגיטליות שלהן – אתר תדמיתי, בלוגים ודפי נחיתה.
אבל חוויית משתמש אינה עוסקת רק בעיצוב.
חוויית משתמש היא עולם ומלואו שנועד לעזור ללקוחות שלנו לחוות בצורה האופטימלית ביותר את מי שאנחנו, ולהנגיש להם את השירותים שלנו בצורה הטובה ביותר.
כתיבה של תוכן שיווקי בתשתיות הדיגיטליות שלנו (אתר תדמיתי ודפי נחיתה) – היא חלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש אצלנו בעסק!

היום, אחרי יותר מ-300 נשות עסקים שונות שאיתן עבדתי על דפי הנחיתה שלהן, לימדתי אותן איך לעשות זאת בעצמן והעברתי להן את שיטת הזיקוק שלי – ראיתי כי טוב!
אני רואה שהשיטה והידע אכן עובדים ומקדמים נשות עסקים בעסק שלהן – והחלטתי להנגיש את הידע הזה ולהעביר אותו הלאה.

בקורס זיקוק, אני הולכת לתת לך את החכה (ולא את הדג).
איך?
בעזרת כל הידע והפרקטיקה שיש לי ושמובילים אותי היום לכתיבת תכנים ופיצוח מסרים שיווקיים לדפי הנחיתה שלי – סידרתי את זה עבורך למתודה מסודרת שתוכל לשמש אותך ככלי אמיתי שוב ושוב בכל דף נחיתה שתצטרכי לכתוב, עד שזה יוטמע בתוכך ויזרום לך בקלילות 🙂

אם את עוד מתלבטת, מזמינה אותך להשאיר לי פרטים בטופס או לפנות אליי בכפתור הוואצאפ ישירות – ונבדוק יחד את ההתאמה שלך לקורס 🙂

במקום השווי המלא של הקורס שעומד על 4200 ש"ח

את כל הטוב הזה את מקבלת בהשקעה של 555 ש"ח בלבד שכוללת בתוכה את כל הטוב הזה:

  • 12 פרקים שיובילו אותך בצורה מסודרת לדף נחיתה מלא וכתוב מההתחלה ועד הסוף, כולל עמוד התודה!
  • חוברת עבודה מטורפת ועמוקה, שתלווה אותך אחר כך בכל דף נחיתה שתצטרכי בעסק, מבלי שתצטרכי לצפות בסרטונים של הקורס שוב
  • טמפלטים של דפי נחיתה כתובים לפי 3 סוגים שונים של דפי נחיתה, שישמשו לך כמעין שלד לבנות עליו ולהשתיל בפנים כל מה שצריך
  • שליפים של משפטים, למקרה של בלאקאאוט, מתי שתצטרכי – תוכלי פשוט להשתמש עד שיעלה לך רעיון משלך ותרצי להחליף 🙂
  • 3 הרצאות אורח נוספות על כתיבה שיווקית מגרגרת ומוכרת
  • מנוי לסמוב עם הטבה ענקית
  • הנחה לקורס הדיגיטלי "עושות אקזיט" שתחכה לך בפנים!