fbpx

לא מההתחלה כל פרויקט שלנו הוא מוצלח, קולע בול, מייצג את הלקוח, וספוט-און.
וזה נורמטיבי וטבעי, אבל איכשהו…

זה מעין טאבו בתחום העיצוב,
במיוחד בעידן של היום שכולם מפרסמים רק הצלחות ברשתות החברתיות…
כי אף אחד לא באמת אוהב לחשוף
את הכישלונות שלו, את הסקיצות שלא נבחרו,
את הלקוחות שלא יצאו מרוצים או את העובדה שיש לקוחות לא מרוצים…

ועדיין – אלו דברים שקורים לכולנו, בלי יוצא מן הכלל.

והשאלה היא,
איך אנחנו בוחרות להתמודד עם זה?
איך אנחנו מצליחות להמשיך ליצור, להמשיך לעצב,
להמשיך בכלל לקבל השראה?

איך אנחנו מצליחות לנתק את הערך שלנו כמעצבות,
את הכישרון שלנו, את מי שאנחנו,
את היכולות שלנו – ממה שקורה במציאות כרגע,
כשאנחנו מול לקוחה לא מרוצה?

גם אצלי, לא כל פרויקט שלי עובר חלק ומתקדם באופן חלק.
קורה לעיתים רחוקות שלקוחה מגיעה אליי ואומרת "כן זה זה" על הפעם הראשונה.

וזה טבעי.
עם הזמן למדתי שזה גם לא ריאלי לצפות לזה.

לא פעם ולא פעמיים אמרתי את המשפט:
"אסור להתאהב בעיצובים שלנו"
למה?
כי כשאנחנו נקשרות רגשית לעיצוב שלנו,
אנחנו שוכחות שהעיצוב הזה שיצרנו נועד במהות שלו לשרת מישהו אחר, ולא אותנו!
ואז אנחנו מתקשות לשחרר ממנו
או מתקשות לקבל עליו ביקורת,
עוברות תהליך שלא נעים לנו מול הלקוחות…

וכשאנחנו במצב לא טוב ולא נינוח – 
איך אפשר ליצור?
איך אפשר להתחבר ליצירתיות שלנו?
איך אפשר להתחבר להשראה?
אי אפשר.

אז איך מקבלים ביקורת, מתמודדים איתה בצורה מקצועית ואפילו מברכים עליה?

איך כן מייצרים המשכיות עם לקוחה שלפני רגע "ירדה" על העיצוב שלנו ואמרה שזה ממש לא הכיוון?

איך ״מנטרלים״ את הפחדים שעולים לנו של "מה יגידו", או "היא תספר עליי שאני גרועה"
ולא ממשיכים לעצב ממקום שהוא מרצה את הלקוחה אלא ממקום שלם ובטוח בעצמו?

אני רוצה להזמין אותך
למאסטרקלאס מיוחד למעצבות

המיועד למעצבות מכל קצוות הקשת של עיצוב
שבו אדבר על הדברים שאנחנו הכי לא חושפות ביומיום.

על הכישלונות, 
על חוסר-ההצלחות,
על הרגשות הקשים שמתעוררים,
על הביקורת ועל תגובות לביקורת,
על איך אפשר להכיל ולהתמודד עם זה,
על פרפקציוניזם,
על התנהלות מול לקוחות לא מרוצים,
ועוד כל כך הרבה דברים שהאמת, אף אחד לא מלמד אותנו בשום שלב!

איך יכול להיות שאנחנו מעצבות כל כך מוכשרות,
בעלות עסק ועצמאיות ועובדות עם המון לקוחות כל חודש,
ועדיין... לא למדנו את כל הדברים האלה?

לקח לי בעצמי המון זמן לקלוט את זה,
והאמת שאם בתחילת דרכי היו מסבירים לי את זה כמו שזה –
זה היה חוסך לי המון כאב לב,
וגם המון תוצאות לא רצויות שקרו בדרך.

העניין הוא כזה.
בלימודי עיצוב, אנחנו לא לומדות לקבל ביקורת באמת.
תהליך הלימוד הוא כזה שאנחנו מקבלות איזה בריף (מסמך דרישות)
שבו כתובים כל הנתונים שאנחנו צריכות לדעת לקראת העיצוב הבא.

אנחנו הולכות, חושבות, לפעמים גם שוברות את הראש, מקבלות השראה, מייצרות כיוונים שונים, מעצבות, ולבסוף מגישות.

ומה קורה בפועל בהגשות האלו?

  1. אנחנו מקבלות ביקורת שהיא מתוך השוואה לכיתה שלנו, האם יצאנו מהקופסא מספיק (וביחס לכל האחרים)?
  2. אנחנו נמדדות על פי עד כמה היינו מקוריות ויצירתיות יותר ביחס לכיתה שלנו
  3. מקבלות דגשים לאיך להעביר את המסר מהבריף בצורה יותר טובה, יותר מחודדת.

והאמת היא... שזה פשוט לא מכין אותנו לעולם האמיתי כעצמאיות וללקוחות שלנו.

הלקוחות שלנו לא מודדים אותנו ביחס לשום כיתה, 
הלקוחות שלנו לא מודדים אותנו על פי רמת ה"יציאה מהקופסא"…

הלקוחות שלנו תכלס רוצים תוצאות,
הם רוצים ביצוע שהם יתחברו אליו,
הם רוצים להרגיש שהבנו אותם,
שהצלחנו לבטא אותם גרפית דרך העיצוב
ושהעיצוב שעשינו להם הכי ייצג אותם מול הלקוחות שלהם
(בין אם זה לוגו, בין אם אתר, בין זה כרטיס ביקור – כל דבר!)

אז איך כן מתמודדים עם ביקורת
ולקרוא בין השורות גם כשהלקוח לא אומר את זה במילים האלו?

איך כן ממשיכים לחשוב ולקבל השראה, גם כשנדמה לנו שעשינו כבר מיליון סקיצות?

איך אנחנו מתנהלות בצורה הכי מקצועית מול הלקוח,
על אף שיש כאן סיטואציה מאוד רגשית שמתחוללת בתוכנו
ולא תמיד אנחנו יודעות אפילו עד כמה זה נוגע בנו?

איך אנחנו מצליחות לקבל הערות ולנטרל את הפחדים שעולים על "מה יגידו עלינו"?

איך אנחנו מצליחות להבין מה כל לקוחה אומרת,
גם אם היא מדברת בצורה אחרת ממני וזה מתפרש אצלי ממש בצורה תוקפנית?

10 הראשונות שירכשו כרטיס – ההשקעה תהיה 77 ש״ח.
SOLD OUT

10 הבאות שירכשו כרטיס – ההשקעה תהיה 88 ש״ח.

לאחר מכן מחיר הכרטיס יתקבע על 99 ש״ח לכולן.

בגדול –
לכל מי שנמצאת על הקשת של תחומי העיצוב
(הלבשת בתים, עיצוב גרפי, עריכת סרטונים, חוויית משתמש, עיצוב אתרים, עיצוב פנים ואדריכלות)

אבל בקטן –

כמנטורית למעצבות, שמלווה אותן גם בדרך העסקית שלהן וגם בדרך התודעתית שהן מתפתחות,
היה לי חשוב ליצור הדרכה שהיא פתוחה ומותאמת לכל מי שעוסקת בתחומי העיצוב.

להביא אליכן משהו אחר לגמרי, על אף שהוא דורש המון פתיחות ופגיעות מצידי,
כדי לנרמל את הדברים שאנחנו עוברות בעסק של עיצוב – שזר לא יבין זאת.

ההתמודדות כמעצבת יכולה להיות מאוד בודדה ותחושת לבד מאוד קשה שמלווה אותנו בחיי העצמאות
והרבה פעמים אנחנו רוצות וגם צריכות שינרמלו לנו את מה שאנחנו מרגישות,
או שאנחנו רוצות לקבל השראה ומוטיבציה ממישהו שכבר עבר את הפחדים שאנחנו עוברות וחווה אותם על בשרו,
ושיראה לנו שזה אפשרי גם עבורנו, גם בתחום שלנו.

כאן נכנס המקום של המנטורינג – וזה מה שאני זוכה לעשות היום למחייתי, בין היתר 🙂 בכובע השני שלי.

נעים מאוד, ספיר בנדה,
מעצבת אתרים ודפי נחיתה לנשות עסקים מנצנצות וגם – מנטורית למעצבות גרפיות פורצות דרך.

אני זוכה ללוות נשות עסקים שעוסקות בתחומי העיצוב בין היתר, הכושר, התזונה, הייעוץ, הוידאו, הצילום… אני מלווה אותן בדרך העסקית שלהן בשילוב בלתי נפרד ממה שהן עוברות ברמה המנטלית והתודעתית.
אנחנו כל הזמן עובדות בצורה מקבילה על המקום של העסק יחד עם המקום של מי שאנחנו כאדם – העסק מתפתח בהלימה לאיך שאנחנו מתפתחות כל הזמן.

האם זה תהליך ארוך יותר? כן.
האם זה תהליך עמוק יותר? חד משמעית.
האם זה תהליך שמייצר תוצאות יותר איכותיות, יותר מחוברות ויותר ברות-קיימא לאורך זמן? לחלוטין.

אני מזמינה אותך למאסטרקלאס ייחודי ומיוחד, בו אקח אתכן למסע בזמן ואחשוף פרויקט שממש לא עבד חלק מההתחלה, ולקח לנו חצי שנה לסיים אותו. במאסטרקלאס אני אחשוף גם סקיצות שנפלו, מה לא עבד, איך הייתה ההתמודדות עם זה לאורך הדרך, איך קיבלתי את הביקורות ומה למדתי – הכול כדי לקצר גם לכן את הדרך ולהפוך אותה לנעימה, מדהימה ומלמדת כמו שהיא באמת אמורה להיות.

מטרת המאסטרקלאס מבחינתי, היא להוציא אתכן עם פרקטיקות לעבודה מול הלקוחות שלכן, ליצירת פרויקטים בצורה חלקה יותר ותקשורת בריאה וטובה יותר מולם, שתוציא תוצרים טובים יותר ותגרום ללקוחות שלכן להיות השגרירות הכי מדהימות שיש.
כי עם כל הכבוד לדפי נחיתה, ויש כבוד – עדיין רוב העסקים מושתתים על פה לאוזן, באחוזים מאוד גבוהים של 50% מהלקוחות ואפילו יותר שמגיעים מפה לאוזן. וזה תקין לחלוטין!
רק איך הופכים באמת את הלקוחות שלנו למרוצות, מבלי להיות באובר-ריצוי כלפיהן?

מה את אומרת, מצטרפת אליי?

מתי?

יום רביעי 23/08/23
בשעה 20:00

כמה זמן?

ממליצה לשריין כשעה וחצי

איפה?

המאסטרקלאס יועבר בזום

תהיה הקלטה?

תישלח הקלטה גם למי שלא תגיע, והיא תהיה זמינה לצפייה לשבוע בלבד

מחיר הכרטיס?

10 כרטיסים ראשונים – 77 ש"ח
10 הכרטיסים הבאים – 88 ש"ח
לאחר מכן, מחיר כרטיס יתקבע על 99 ש"ח

יש מצב שאני מתרגשת אפילו יותר ממך 🙂

מלאי כאן את הטופס ומיד תועברי לעמוד התשלום.
מייל מסודר עם פרטי הגישה להדרכה יישלח אלייך ביום ההדרכה.