fbpx

על PINK DAY, וכמה חשובה ורסטיליות

בערך מאז שהתחלתי את הלימודים, חייתי בפחד שברגע שיראו את העבודות שלי, יחשבו שאני ילדה.
ברגע שיראו את העיצובים שלי, את האינסטוש שלי, ישר ירדו מהרעיון של לפנות אליי.
הרי אהבה לצבע ורוד זה חלק ממני, אבל זה לא אומר שזה מי שאני.
היה בי הפחד שזה רק מה שיראו בי.

ה-אני מאמין שלי, בתור מעצבת, הוא שאסור להפלות על רקע צבע.
כי בתור מעצבת גרפית, גם אם יש בי אהבה גדולה ככל שתהיה לצבע מסוים, יש בי את החובה להשתמש בכל צבע אפשרי, יש לי את האחריות להשתמש בצבע המדויק עבור כל עסק.

השבוע יצא לי לחשוב על זה לעומק,
בעקבות התאריך של Pink Day שנחגג ב-26.2 כל שנה, וכולו סביב הצבע הורוד, ונפל לי האסימון שלקוחות לא סתם פונים אליי, ולא סתם מגיעים אליי, למרות שהם רחוקים מהצבע הורוד שנות אור.
וזה לא קסם, וזה לא כישוף, הדבר הזה פשוט נקרא ורסטיליות.

העסק שלי מייצר עיצובים ורסטיליים, על שלל צבעי הקשת,
הצבעים הטרנדיים והצבעים הקלאסיים,
הצבעים החמים והצבעים הקרים,
הרוויים והחזקים, והפסטלים העדינים.

ההבנה שלי שלא כל עסק הוא ורוד, אכן משתקפת.
ההבנה שכל עסק הוא צבע אחר, ושילובים אחרים, מישמש צבעוני ושונה.

כל עסק והצבע שלו – וכך גם העיצוב והמיתוג עבורו.
ומה הצבע של העסק שלכם?
אולי אתם בכלל שילוב של כמה צבעים, או דווקא מונוכרומטיים?
אם עוד לא מצאתם את הצבע שלכם בעסק – בואו ניפגש אחד על אחד. ♡

ואם כבר יום שכולו ורוד, הייתי שמחה לתת את הבמה לעיצובים הכי ורודים שלי,
כי בכל זאת, זה היום שלהם (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם