מצעד הפרסומות המוצלחות ביותר לבחירות 2019 - Sapir Benda Design

מצעד הפרסומות המוצלחות ביותר לבחירות 2019

2019 הייתה שנה די מטורפת בכל מה שקשור לפוליטיקה. אני לא אכנס לדעות הפוליטיות שלי, כי הן לא הרלוונטיות, ולא לשם כך התכנסנו (: אבל אספתי כמה מהפרסומות הממש מוצלחות בעיניי שעלו ברשתות החברתיות בתקופה של הבחירות (בשני הסבבים). כמובן מצורפים לינקים לפרופילים הרלוונטיים מתחת לכל תמונה. תהנוווו (:

אלון ארט. פרופיל גאוני שפשוט התמכרתי אליו מהרגע שגיליתי אותו.
קריאייטיב ברמה הכי גבוהה שיש, קופירייטינג משובח, שילוב עולמות עם קונספט מוצלח יותר ויותר, כל פעם מחדש! אל תסתפקו רק בתמונה, לכו לפרופיל ועשו follow, תודו לי אחר כך (;

@Alon_Art

עוד פרופיל משובח שנתקלתי בו לאחרונה, הוא של סיוון, שעושה צילומי קריטייאיב מעולים ומקוריים, שפשוט חייבים לעקוב אחריה. היא כמובן מופיעה בכל מצעד פרסומות שלי (:

@sivan_lh

מצעד בלי פרסומות של דורקס, זה כבר ממש פשע. הם פשוט מעולים, הקופריטיינג שלהם פשוט מפיל כל פעם מחדש. לא רק עשיתי לייק לעמוד העסקי שלהם בפייסבוק, גם עשיתי see first. אין מצב שאני מפספסת פרסומות גאוניות שלהם!

העמוד העסקי של Durex בפייסבוק

ל- אאא אני מכורה כבר מזמן, הפונטים המדהימים שלהם גורמים לי להינמס כל פעם מחדש. וגם בפרסומות שלהם הם דואגים להפציץ, לשמור על מקוריות, יצירתיות וייחודיות שהיא רק שלהם. במיוחד אם אתם אוהבים טיפוגרפיה – שווה לעקוב (:

@alefalefalef

מיסמס. אם אתם לא יודעים לקרוא את המילה, דחוף דחוף דחוף להיכנס לפרופיל שלו. מיסמס הוא לא אחר מאשר עידו גרינברג, היזם של פרויקט #משפטאחדביום, הקופירייטר של העולם, אין לתאר את היצירתיות והמוח הקולח שלו. כמובן שכבר יש לי כמה פריטים מהקולקציה שלו, וזה רק הולך ומתרבה…

@MISMAS

נועה קלנר היא מאיירת שנחשפתי אליה ממש לא מזמן וגם לגמרי במקרה. האמת, שפשוט אהבתי את הסיפור שהיא יצרה כאן (בעיקר כי זה מאווווד אני), ולמי שאוהב איור, שווה להיכנס ולראות את הפרופיל שלה (:

@Noa_Kelner

פונטימונים נוצרו מבית אאא, הם בעצם נועדו לספק פונטים לכותרות מעוצבות, ומרעננים את הטיפוגרפיה בעברית לחלוטין. הם משיקים כל ירח מלא (כן כן) פונט חדש, ולסטודנטים הם נותנים הרשאות סטודנט לתקופת הלימודים ומקבלים את הקבצים ישירות למייל. אם אתם מעצבים וסטודנטים לעיצוב, שווה לכם להכיר (:

@FONTIMONIM

את האינסטוש של The A Team הכרתי ממש לא מזמן, לפי מה שהבנתי זה בעצם משרד פרסום דיגיטל, והאמת שיש להם כל מיני הברקות, בעיקר מדברים למעצבים ואנשים מהתחום (:

@TheAteam

גל זוננפלד הוא טיפוגרף ישראלי, שברגע הראשון שראיתי את זה, חשבתי שזאת עבודה של דן ריזינגר. דן ריזינגר עיצב כל כך הרבה לוגואים ישראליים במשך 60 שנה, שהרבה מהם הם דו לשוניים כבר בלוגו (דוגמת אל על, לילי, טבע) המעבר שלו בין עברית לאנגלית בלוגו עצמו תמיד נעשה בצורה מדויקת, שזה אתגר מאוד קשה בטיפוגרפיה עברית. אז אם אתם חובבי טיפוגרפיה או מעצבים גרפיים – שווה לכם לראות את הגרסא המחודשת של דן ריזינגר, שנקרא גל זוננפלד (:

@galzooo

טוב, האקדמיה לעברית.
לי אישית, יש המון ביקורת על איך התכנים החינוכיים עוברים לילדים, כי בכל זאת אנחנו ב2019 ואי אפשר להאשים את הילדים שאין להם סבלנות כל היום לשבת על כסא. למי יש???
אחת הנחמות שיש לי היא האקדמיה לעברית. התכנים באינסטגרם שלהם מועברים בצורה כיפית, אינפוגרפית ומעניינת. התכנים הם לגמרי RTM כלומר בהקשר ישיר לאירועים/חגים/אפילו סדרות מצליחות.. מורידה בפניהם את הכובע!

@hebrew_academy

ואסיים בעבודת פוטושופ מטורפת של אמן פוטושופ ומעצב מדהים בעיניי, אורי אופן. מאז שהייתי בסדנה שלו, אני עוקבת מושבעת, והעבודות שלו מדהימות וכל כך מדויקות, גם מבחינה טכנית וגם מבחינת המצב של המדינה.. כל פעם מחדש.

@opendesign_arts

זהו לבינתיים, מקווה שאהבתם את הפרסומות שבחרתי, ויצא לכם להציץ לפחות בחלק מהפרופיל המשובחים שמופיעים כאן (:
ואם בא לכם להמשיך להיות מעודכנים במצעדים/המלצות לפרופילים/כל דבר אחר, תוכלו למצוא אותי בסטורי >

אולי יעניין אותך גם...