מכתב הפרידה שלי מ-2019 - Sapir Benda Design

מכתב הפרידה שלי מ-2019

2019, אני רוצה להגיד לך שהיית מטורפת בשבילי. כן, כן, את! אפילו עוד יותר מהלימודים!
זוכרת אותי בהתחלה? הכי שוקיסטית והכי פעורה. באתי אלייך עם מלא שאלות וסיפרתי לך ישר את כל מה שאני רוצה לעשות בזמן שאת כאן, והתגלגלת מצחוק, אמרת לי "איך תספיקי".
זוכרת גם איך הודעת לי בחגיגיות שאצלך לא יהיה דבר כזה "25 שעות ביממה", ושאת תתני את המקסימום שכולם נתנו לפנייך – 24 שעות גג! (לגיטימי, הרי לא משלמים לך על שעות נוספות…)

אז דעי לך שהצלחתי, ב-24 שעות בלבד, להיות מעצבת גרפית שכירה במשרה מלאה, וגם להיות פרילנסרית – בערבים, בסופי שבוע. תכלס, בינינו, ידעת שאני אצליח. אחרת לא היית מגבילה אותי.????
אה וברור לך הרי שלא ויתרתי על דברים כן? כל הזמן הזה תחזקתי חברות, משפחה, דייטים, זמן אישי, לימודים, הרצאות, העשרה. שמעת שאפילו הצלחתי לייעץ לכמה סטודנטיות לעיצוב? ממש טיפחת לך מיני-מנטורית ????

אני אומרת לך, 2019, את פשוט משוגעת. משוגעת היית, ומשוגעת תישארי. והאמת, אני מודה לך שהיית כזאת! כי לימדתי אותי כל כך הרבה. נתת לי המון כוחות, חיזקת אותי, הארת לי פינות שבכלל לא ידעתי שקיימות, ובעיקר בעטת בי כשהייתי צריכה.
שיקפת לי את החברויות האמיתיות שלי, את הקשרים החזקים שלי, קילפת ממני מגננות מיותרות ואגו ילדותי, והראית לי את העוצמות הפנימיות שלי עצמי.✨????
ואז, כשהגיע החודש האחרון שלך שהופך אותך רשמית להיסטוריה, לקחתי את ההחלטה הכי אמיצה שלקחתי בחיי, וזה לא היה יכול לקרות בלעדייך.

החלטתי להיות 100% עצמאית.

אז כן 2019, חווינו תקופה לא מבוטלת ביחד, ואמנם ראית אותי מג'נגלת בטירוף בין שכירה לעצמאות, בין שגרה לפרילנס, וככה כנראה שנזכור אחת את השניה, אבל ברשותך, יש לי רגע דיבור עם 2020, אני צריכה לעדכן אותה רגע במתרחש, ואולי, רק אולי… היא כן תסכים ל-25 שעות ביממה ????

אולי יעניין אותך גם...