החוויה שלי מסדנת לוח חזון ל-2020 - Sapir Benda Design

החוויה שלי מסדנת לוח חזון ל-2020

לצאת לעצמאות זה לא דבר של מה בכך.
זה אומר לאזור המון אומץ, לדעת שאני אומרת "ביוש" לדברים הכי יציבים לתקופה אינה ידועה, וקופצת למים, כמו שכתבתי בניוזלטר של ינואר – Into the Unknown.
זה דבר שדורש תכנון, עשייה, חשיבה יזמית, חשיבה שיווקית, פתיחות, ראיית הזדמנויות. זה דבר שהופך אותך ממעצב לבעל עסק באופן רשמי, וגם החשיבה צריכה להשתנות לחשיבה עסקית לצד החשיבה העיצובית.

אחד הדברים שהחלטתי לעשות עבורי ועבור העסק שלי, הוא ללכת לסדנת לוח החזון של טל אלזם (שווה להסתכל אצלה בפייסבוק, כי היא עושה כל כך הרבה דברים!). את טל הכרתי די מזמן, דרך קבוצת פייסבוק משותפת של נשות עסקים, והחיבור היה נפלא. ידעתי על הסדנה תקופה לא מבוטלת, וכל פעם הרגשתי שזה עוד לא הזמן.
כל פעם היה משהו לצד העבודה שלי בעסק – בין אם זה לימודים, בין אם זה עבודה, ובין אם זה שניהם.

הפעם, כשאני עצמאית ב-100%, הרגשתי שאני חייבת – כמו שטל אומרת – לכוון את ה-WAZE!
אין דבר כזה לזרום, יש לתכנן.
טל אמרה את זה כל כך יפה, והתחברתי ממש למילים שלה: כמו שלא ניכנס לאוטו, ופשוט ניסע בלי לדעת את היעד, כך גם בעסק. וזאת המטרה של לוח החזון, לייצר לנו מתוך התת-מודע שלנו את היעדים והמטרות שאנחנו רוצים להגיע אליהם, ולהביא אותם למודעות המלאה שלנו באופן עקבי.

טל יצרה את הסדנה מהמקום של המאמנת העסקית שהיא, וגם מהמקום של המאמנת האישית, כי היא לא באה "ללמד" אותנו, אלא באה בשביל ליצור עבורנו את החוויה בה אנחנו יכולות לפתוח את הדברים מול עצמנו, לאט-לאט ובהכוונה מלאה, ולהבין לאן אנחנו באמת רוצות להגיע עם העסק שלנו, כל אחת מהמקום שלה.

הבנתי שזה לא מספיק להגיד לעצמי מה אני רוצה, וזה לא מספיק להגיד שאני רוצה משהו. יש משהו מאוד חזק ומאוד עוצמתי בלראות את הדברים מול העיניים, ולהביא לידי מודעות מוחלטת את המטרות שלי. אחד הדברים הכי קסומים שטל ידעה לעשות בסדנה, הוא גם להסביר את הכול באופן המחקרי והפיזיולוגי, מה באמת קורה שם במוח המופלא שלנו, ולמה זה כל כך חשוב להיות במודעות.

כששאלתי את טל בסוף הסדנה, למה היא בחרה להעביר את הסדנה, אם היא הרי מעבירה תהליכים שלמים של אימון עסקי ואימון אישי, והיא הסבירה לי כמה שהיא מאמינה בכלי הזה.

"המוטו שלי כמאמנת אישית ועסקית הוא 'פשוט'. לפשט תהליכים מאפשר לנו להירגע, להיות בתנועה ולעשות כל הזמן עוד ועוד צעדים קדימה.
לוח חזון הוא דוגמה לכלי כייפי, זמין ו… פשוט. גם אם לא עוברים כרגע תהליך אימון, חבל שלא לנצל אותו לטובתנו.
גם בחיים האישיים וגם בעסקיים אנחנו לא תמיד מוצאים את הזמן לעצירה אמיתית והתבוננות עמוקה פנימה. הסדנה שלי מאפשרת, באופן חוויתי, את המקום והכלים המתאימים לכוון מחדש את המפרשים וזה המצפן שבאמת יעזור לנו להשיט את הספינה האדירה הזאת שנקראת 'עסק' למקום שאנחנו באמת רוצות להגיע"

הייתה לי סדנה מדהימה אצל טל, והייתי שמחה שעוד בעלות עסקים יעברו את החוויה המדהימה שעברתי, ולכן דיברתי עם טל וארגנתי עבורכן, קוראות יקרות, הטבה של 10% הנחה לסדנת לוח החזון אצל טל.
לפרטים והיכרות מקצועית עם הסדנה – תוכלו לקרוא בקישור הבא, וכדי לממש את ההטבה – הכניסו את הקוד "בנדה" בטופס ההרשמה, ותוכלו לקבל את ההנחה.
*ההטבה תקפה לסדנה הבאה בלבד, שתתקיים ב-13.03.2020.

אשמח לשמוע במידה ואתן מתעניינות,
ואני כמובן אשמח לענות על כל שאלה שמתעוררת לכן לגבי הסדנה ולגבי לוח חזון עסקי עבורכן.

בנדה ❤

תגובה אחת

  1. ספיר יקרה, איזה כיף לדעת שזאת היתה החוויה שלך מהסדנה. שמחתי מאוד לארח אותך ולהיות לך לערך. מאחלת לך שתגשימי את כל החלומות והמטרות האישיות והעסקיות בהנאה גדולה. חיבוק ונשיקות.

אולי יעניין אותך גם...