איך יודעים מתי דף נחיתה "ממיר"? ומה זה אומר בכלל? - Sapir Benda Design

איך יודעים מתי דף נחיתה "ממיר"? ומה זה אומר בכלל?

אי אפשר לדבר על דף נחיתה ממיר – מבלי קודם כל להבין מה זה "אחוז המרה".

מה זה "אחוז המרה"?

אחוז המרה מתייחס לחישוב מאוד פשוט בכל דף נחיתה שלנו:
מחלקים את מספר הנרשמים בטופס במספר הכניסות לדף נחיתה.

כלומר, אם יש לי לדוגמא 10 נרשמים בטופס בדף, ומספר הכניסות לדף (כלומר מספר האנשים שנכנסו סך הכול לדף) הוא 100 איש, אני מחלקת 10 ב-100 ומקבלת 10% אחוזי המרה לדף נחיתה.

לכל דף נחיתה יש אחוז המרה משלו.

ולכן יש לבדוק את מספר הכניסות של כל עמוד בנפרד, ולעשות את החלוקה של כל טופס בנפרד.

אז מה זה דף נחיתה ממיר?

דף נחיתה ממיר, הכוונה היא שיש אחוז המרה שהוא הגיוני וריאלי, ולא שואף ל-0% (כלומר 0 נרשמים).
אנחנו הוספנו לזה עם השנים, כבעלות עסקים מנצנצות – את העובדה שאנחנו רוצות שדף הנחיתה גם ימיר לנו לקוחות מדויקים, ושדף הנחיתה ימגנט אלינו את האנשים שאנחנו באמת רוצות לעבוד איתם ולא כל אחד.

כמה אחוז המרה הגיוני לצפות מדף הנחיתה שלי?

מצטערת לאכזב אבל אין דבר כזה 100% המרה.
במילים אחרות, אני אספר לכן משהו שאתן כבר יודעות:

אנחנו לא מתאימות לכולם.
לא כולם מתאימים אלינו.

מה שהגיוני וריאלי לצפות ולשאוף לו זה דווקא טווח של 3%-5% המרה,
אבל עם כוונה מלאה שכל מי שנרשמת ומשאירה פרטים –
היא 100% מתאימה לנו!
וזה הנתון העיקרי והחשוב ביותר בעיניי.

למה?
כי גם אם יש לנו 100% המרה מדף הנחיתה, ואף אחד בסופו של דבר לא ממשיך איתנו לשירותים שלנו בתשלום, אז מה עשינו בזה בעצם?
לעומת זאת,
אם יש לי 1% המרה, ממש 1 בודד ויחיד,
אבל האחוז הזה זה לקוחות שכל אחד מהם סוגר איתי שירות בתשלום,
וגם אם זה לא אותו שירות – הוא סוגר דברים אחרים,
ממליץ לאנשים ואחר כך גם ממשיך לשירותם נוספים –
אין מדויק ממנו!

אז תמיד תזכרו –
עצם העובדה שדף הנחיתה שלכן ממיר (בעל אחוז המרה יותר גבוה מ-0%)
לא אומר שהוא באמת עובד.

אז אם את רוצה ללמוד עוד על דף נחיתה ממיר, ואיך לעזור ולשפר את דף הנחיתה ככה שבאמת יעבוד עבורך –
אני מזמינה אותך לסדנה שלי "למה הדף שלי לא ממיר!?"

אולי יעניין אותך גם...