איך תדעי שהעסק שלך מוכן ליום שאחרי?
על אף שאנחנו כרגע בשבוע השלישי למלחמת חרבות ברזל,אני מבטיחה לך – שהיום שאחרי יגיע.ויותר מזה,ההיסטוריה הוכיחה לנו לא פעם שאחרי מלחמות –מגיעה תקופת שגשוג
על אף שאנחנו כרגע בשבוע השלישי למלחמת חרבות ברזל,אני מבטיחה לך – שהיום שאחרי יגיע.ויותר מזה,ההיסטוריה הוכיחה לנו לא פעם שאחרי מלחמות –מגיעה תקופת שגשוג
איך להמשיך לתחזק את העסק שלנו בצל המלחמה, בזמן המלחמה, בתקופות מלחמה, חרבות ברזל – מלחמה שעצרה את כל העסקים הקטנים והבינוניים
איך לעזור לנפש שלנו בתוך כל הזוועות ולשמור עליה בצל המלחמה
אני רוצה לשתף אתכן בסיפור שקרה לי ממש לאחרונה באתונה,כשטסתי לשם למסיבת הרווקות שלי. הגענו לאתונה ונחתנו בדיוק ביום שבו התקיימה שביתהולא הייתה תחבורה ציבורית
אי אפשר לדבר על דף נחיתה ממיר – מבלי קודם כל להבין מה זה "אחוז המרה".
מה זה "אחוז המרה"?
אחוז המרה מתייחס לחישוב מאוד פשוט בכל דף נחיתה שלנו:
מחלקים את מספר הנרשמים בטופס במספר הכניסות לדף נחיתה.
יש המון בלבול בין אתרים (אתרי תדמית, בלוגים) לבין דפי נחיתה בקרב בעלי עסקים, ואני חווה את זה בעיקר בשיחות ההיכרות ובפניות מלקוחות חדשים –
בואי לבדוק לפי 7 סימנים מזהים האם דף הנחיתה שלך מותאם ובהלימה למיתוג העסקי שלך?
הפוסט הזה נועד כדי שתוכלי לבדוק האם גם את צריכה לעשות שינויים כלשהם בדף הנחיתה שלך כדי שיממש את הפוטנציאל שלו, ושלא תרגישי יותר שדף הנחיתה "לא עובד".
איך לשלב יצירת דף נחיתה בתוך תוכנית עבודה שנתית בצורה נכונה?
לקראת תוכנית העבודה השנתית שאת בונה ל-2023, את חייבת לקרוא >>
אוטומציות קלות ופשוטות לתפעול לכל בעלת עסק שיוצאת לחופשה, לתזמן הודעות שיסבירו ללקוחות שלך מתי את חוזרת לשגרה ויתחדש המענה 🤍
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
לאפס את כל האפשרויותcached